ادعای روز/ شناسایی کارمند باشگاه استقلال که ایمیل‌های آمانوف را پاک کرده بود!

ادعای روز/ شناسایی کارمند باشگاه استقلال که ایمیل‌های آمانوف را پاک کرده بود!

پایگاه خبری فوتبالی- درباره ماجرای شکایت عزیزبک آمانوف از استقلال، روایت جدیدی مطرح شده است.

به گزارش فوتبالی، مشکلات باشگاه استقلال ، رفته رفته عجیب و غریب‌تر می‌شود؛ یک روز سرمربی مدعی می‌شود قراردادی که امضا کرده در باشگاه موجود نیست، یک روز دیگر معلوم می‌شود متن مربوط به بند مالیات بازیکنان خارجی در نسخه‌های فارسی و انگلیسی مغایرت دارد، کمی بعد برخی اسناد باشگاه توسط مدیر قبلی منتشر می‌شود و بقیه ماجرا را که می دانید.

در این بین آنچه از بقیه شگفت انگیزتر بود پاک شدن ایمیل‌های نوتیس عزیزبک آمانوف از ایمیل آدرس رسمی باشگاه بوده که به محکومیت باشگاه استقلال منجر شده است. بعد از آنکه فرشید سمیعی عضو هیات مدیره استقلال اعلام کرد که یک کارمند باشگاه اقدام به پاک کردن ایمیل‌ها کرده، امروز خبرورزشی از شناسایی کارمند خاطی خبر داده است! بر اساس این گزارش، فرد مورد اشاره سال گذشته در مقطعی به عنوان مترجم ساپینتو در باشگاه استقلال حضور داشته و در حال حاضر سمتی در این باشگاه ندارد.

البته روزنامه ایران‌ورزشی روایت متفاوتی از این شخص داشته و نوشته که یکی از کارمندان باشگاه استقلال که از سوی آجورلو استخدام شده بود، به جای آنکه روال نامه نگاری‌ها را از مسیر ایمیل رسمی و اول باشگاه استقلال طی کند، از ایمیل دوم و در اختیار خودش نامه‌نگاری‌ها را انجام می‌دهد و حتی تأیید می‌کند که بدهی‌های آمانوف ظرف یک هفته پرداخت می‌شود.

اینکه چرا یکی از کارمندان وقت باشگاه استقلال باید چنین اقدامی را انجام دهد، سوالی است که قطعا همه استقلالی‌ها دوست دارند پاسخش را هر چه زودتر پیدا کنند اما این کارمند دیگر در باشگاه نیست و البته استقلال از ناحیه او، متضرر شده است.

6442