پاسخ جالب خمز به تقویت مهاجم نوک: مربی هم باید تقویت شود!

پاسخ جالب خمز به تقویت مهاجم نوک: مربی هم باید تقویت شود!

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی تراکتور پاسخ جالبی به تقویت مهاجم نوک در تیمش داد.

به گزارش فوتبالی، پاکو خمز پس از برد تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری پس از بازی حاضر شد تا پاسخگوی سوالات خبرنگاران اهوازی باشد. یکی از خبرنگاران این سوال را پرسید که تراکتور باوجود اینکه فصل گذشته با این سرمربی نتایج خوبی گرفته ولی این فصل این اتفاق همانند قبل نیفتاده است و چگونه می‌توان عدم حضور مهاجم نوک در این تیم را توجیه کرد. خبرنگار اهوازی همچنین مدعی بود تراکتور فصل قبل بیشتر فوتبال روی زمین بازی می‌کرده ولی در این بازی به دنبال سانتر بوده است.

پاکو در پاسخ به این پرسش توضیح داد که این طور فکر نمی‌کند و البته سانتر هم بخشی از برنامه‌های بازی اوست و فصل گذشته هم رضا اسدی به عنوان مهاجمی بلند قامت در این تیم به خوبی ضربه سر می‌زد.

در ادامه خبرنگار مذکور پرسش خود را این‌گونه ادامه داد که آیا فکر نمی‌کنید در این قسمت یعنی مهاجم نوک باید تقویت شوید که خمز پاسخ جالب توجهی داشت: «مربی هم باید تقویت شود!»

پاسخی که می‌توان آن را ادامه سلسله واکنش‌ها و کنایه‌های سرمربی اسپانیایی به نقل‌وانتقالات تیمش عنوان کرد. پاکو در ادامه این نشست خبری مدعی شد جدایی سعید آقایی هم با نظر باشگاه بوده است!

1997