استقلال خوزستان صفر - تراکتور یک/ آلوز ساخت، گوستاوو پرداخت!/ استقلال آنقدر نزد که خورد!

استقلال خوزستان صفر - تراکتور یک/ آلوز ساخت، گوستاوو پرداخت!/ استقلال آنقدر نزد که خورد!

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال خوزستان در دیداری معوقه از هفته سوم لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و با نتیجه یک بر صفر شکست خورد. (مشاهده خلاصه بازی)

هفته سوم لیگ برتر (بازی معوقه)

شنبه 11 شهریور

استقلال خوزستان - تراکتور ساعت 21:30

ورزشگاه: غدیر اهواز

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، محمود مطلق‌زاده، حسین شوشتری، سالاری، جواد آقایی پور، بهروز بارانی، متین کریم‌زاده، امیر محکم‌کار و حسین ساکی

ترکیب تراکتور:

حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، محمد آقاجان‌پور، سعید کریم آذر، صفا هادی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، آلوارو خیمنز، سیامک نعمتی و مهدی عبدی

کارت زرد: 

حسین شوشتری (35) استقلال خوزستان

شجاع خلیل زاده (48) تراکتور

کارت قرمز: -

شرح گل:
دقیقه 90+2 گوستاوو : (استقلال خوزستان 0 - 1 تراکتور): پس از ارسال های پیاپی ریکاردو آلوز ، این بار گوستاوو بود که در محوطه جریمه شانس خود را اقدام کرد و ضربه سر چکشی و حرفه ای این بازیکن به گل تبدیل شد.

مهمترین اتفاقات نیمه اول:

دقیقه 3: حرکت پا به توپ گوستاوو از میانه میدان تا پشت محوطه استقلال خوزستان ادامه داشت و ضربه این بازیکن خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 8: ضربه شهرام سالاری پس از برخورد با شجاع خلیل زاده به شکل خطرناک به کرنر رفت.

دقیقه 15: امیرمحمد محکم کار روی یک ضد حمله صاحب توپ شد و تا پشت محوطه تراکتور پیش روی کرد اما ضربه او با فاصله زیاد به بیرون رفت. 

دقیقه 37: فرار متین کریم زاده با پاس کوتاه و زمینی این بازیکن برای بارانی همراه شد که پورحمیدی با شجاعت خروج کرد و موقعیت را دفع کرد و در همین صحنه دچار مصدومیت شد.

مهمترین اتفاقات نیمه دوم:

دقیقه 46: استقلال خوزستان در نیمه دوم هجومی آغاز کرد و حرکت متین کریم زاده با تکل خوب صفا هادی مهار شد و روی دروازه تراکتور خطرساز نشد.

دقیقه 48: ارسال خوب آلوز داخل محوطه استقلال به مهدی عبدی رسید که این بازیکن در تایمینگ پرش اشتباه کرد و موقعیت از دست رفت.

دقیقه 49: پاسکاری های کوتاه خط هافبک تراکتور در نهایت به مهدی عبدی رسید، عبدی با یک سر توپ زیبا خود را در موقعیت قرار داد و ضربه پای چپ او به زیبایی توسط گروسیان به کرنر فرستاده شد.

دقیقه 56: صحنه ای مشکوک در محوطه جریمه استقلال خوزستان اتفاق افتاد که کادرفنی تراکتور اعتقاد داشت پنالتی است،همین توپ تبدیل به ضدحمله ای سریع برای خوزستانی ها شد و در حالی که محکم کار چند بازیکن روی دست خود داشت تصمیم به شوت زنی گرفت که پورحمیدی به راحتی توپ را مهار کرد.

دقیقه 67: ارسال جواد آقایی پور بین مدافعین تراکتور فرود آمد که بارانی سعی داشت با پرت کردن خود و حرکتی نمایشی توپ را به گل تبدیل کند که به توپ نرسید.

دقیقه 71: استقلال خوزستان فشار زیادی روی دروازه تراکتور وارد کرده است و پس از چند کش و قوس پیاپی حسین ساکی شوت سنگینی را روانه دورازه تراکتور کرد که پورحمیدی مهار کرد.

دقیقه 73: پاس استنثنایی ریکاردو آلوز به عبدی رسید و ضربه سر این بازیکن با مهار شگفت انگیز گروسیان همراه شد.

دقیقه 79: ضربه جواد آقایی پور پس از برخورد به صفا هادی به شکلی خطرناک از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 87: جواد آقایی پور با حرکت تکنیکی در فرصت خوبی برای پاس به زهیوی و خلق موقعیت قرار گرفت اما تصمیم به شوت گرفت و ضربه او با اختلاف به بیرون رفت .

دقیقه 90+5 : ضربه امیرحسین حسین زاده به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

2636