رسمی؛ کول پالمر، پدیده منچستر سیتی، به چلسی پیوست

رسمی؛ کول پالمر، پدیده منچستر سیتی، به چلسی پیوست

پایگاه خبری فوتبالی – چلسی انتقال کول پالمر، ملی پوش زیر 21 ساله‌های منچستر سیتی را تکمیل کرد.

به گزارش فوتبالی، آبی‌های لندن در این تابستان، فوق‌العاده فعال بوده اند و حالا با انتقال 45 میلیون پوندی پالمر از منچستر سیتی به چلسی، هزینه‌های این تیم، به بیش از 400 میلیون پوند رسیده است.

پس از اینکه یکی از خریدهای گران قیمت چلسی یعنی انکونکو، به دلیل مصدومیت، مدت زیادی از میادین به دور خواهد بود، این تیم به دنبال جذب یک هافبک تهاجمی خلاق دیگر رفت تا ترکیب خود را تقویت کند و پس از شکست خوردن جذب مایکل اولیسه از کریستال پالاس، شیرهای لندن به سوی کول پالمر روی آوردند. این معامله حالا نهایی شده و پالمر با قراردادی 7 ساله به استمفورد بریج آمده است، قراردادی که بندی برای تمدید یک سال بیشتر نیز دارد.

او در مصاحبه با رسانه رسمی باشگاه چلسی گفت:" من برای شروع کارم هیجان زده ام و از امضای این قرارداد، حس بسیار خوبی دارم. من به چلسی پیوستم زیرا پروژه ای که در اینجا جریان دارد، بسیار خوب به نظر می‌رسد و ابنجا زمینه مناسبی برای نشان دادن استعدادم دارم. ترکیبی جوان و تشنه موفقیت داریم و امیدوارم که بتوانیم در اینجا کار ویژه ای انجام دهیم."

با انتقال پالمر، خریدهای چلسی به بیش از 10 بازیکن رسید و باید دید عملکرد پوچتینو با این ترکیب دگرگون شده چگونه خواهد بود.

2102