پاسخ منفی چلسی به منچسترسیتی؛ هافبک تهاجمی آبی‌های لندن فروشی نیست

پاسخ منفی چلسی به منچسترسیتی؛ هافبک تهاجمی آبی‌های لندن فروشی نیست

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه منچسترسیتی، هافبک 22 ساله انگلیسی چلسی را برای جانشینی احتمالی کوین دی بروینه می‌خواهد اما پاسخ شیرهای لندن منفی است.

به گزارش فوتبالی، و به نقل از Football Insider، چلسی پیشنهاد انتقال کول پالمر به منچسترسیتی را نمی‌پذیرد. گزارشگر ارشد وب‌سایت انگلیسی فوتبال اینسایدر، در آخرین نسخه پادکست Inside Track فاش کرد که احتمالاً برای متقاعد کردن آبی‌ها برای فروش ستاره‌شان، باید مبلغی به آنها پیشنهاد کرد که رکورد نقل و انتقالات فوتبال جهان را می‌شکند.

من‌سیتی از اینکه اجازه داده این بازیکن 22 ساله در سال 2023 باشگاه را ترک کند، پشیمان است؛ اما هر گونه صحبت در مورد بازگشت او به منچستر، یک گمانه‌زنی زودهنگام است.

سیتیزن‌ها کول پالمر را برای جانشینی احتمالی کوین دی بروینه می‌خواهند زیرا پیشنهاد بزرگ از لیگ عربستان می‌تواند او را وسوسه کند که منچسترسیتی را ترک نماید.

با این حال، چلسی اصلا حاضر به مذاکره برای فروش کول پالمر نیست. این ملی‌پوش انگلیسی از زمان خروج از اتحاد؛ با 31 گل و 20 پاس گل در 54 بازی، به بازیکن مهمی در استمفوردبریج تبدیل شده است.

پالمر در نتیجه همین عملکردش از زمان پیوستن به چلسی، به یکی از بازیکنان بسیار مورد توجه لیگ برتر تبدیل شده است. او به واسطه نمایش درخشان برای چلسی و تیم ملی انگلیس، برنده جایزه بهترین بازیکن جوان فوتبال انگلیس در فصل گذشته شد.

وی تا اینجای فصل، تنها در 7 بازی در لیگ برتر، 6 بار موفق به گلزنی شده و 5 پاس گل داده است.

این رکورد گل و پاس نقش او را به عنوان یک بازیکن مهم در تیم انزو مارسکا و به عنوان ارزشمندترین و مهمترین ستاره چلسی تثبیت کرده است.

این تصمیم پالمر سال گذشته بود که سیتی را در جستجوی تیم اصلی ترک کند - و او اکنون در حال برداشت از این تصمیم است و بازگشت به منچستر بعید به نظر می رسد.

چلسی 40 میلیون پوند برای آوردن هافبک تهاجمی به استمفوردبریج در سال 2023 پرداخت کرد و اکنون انتظار می رود که برای سرگرم کردن صحبت ها در مورد خروج او، بیش از سه برابر این مبلغ را بخواهد.

1033