عادت عجیب هالند: موقع خواب به دهانش چسب می‌زند!

عادت عجیب هالند: موقع خواب به دهانش چسب می‌زند!

پایگاه خبری فوتبالی - ارلینگ هالند می گوید که در موقع خوابیدن عادت دارد که به دهانش چسب بزند و البته در مورد مزایای این روش عجیب، توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، ستاره منچسترسیتی به اولین بازیکنی تبدیل شد که نوشیدنی های دو اینفلوئنسر سرشناس یعنی لوگان پل و "KSI " که با برند "پرایم" توزیع می شود را تبلیغ می کند.  ارلینگ به تازگی به همراه KSI  در پادکستی به نام "ایمپالسیو" حضور پیدا کرده است. 

ستاره نروژی از یک راز عجیب در مورد زمان خوابیدن خود پرده برداشت و اعلام کرد که شب ها در زمان خواب، به دهان خودش چسب می زند و بعد می  خوابد. ستاره منچسترسیتی در این باره گفت:" من تصور می کنم که خوابیدن مهمترین چیز دنیاست. برای این که خوب بخوابید، می توانید کارهای ساده ای انجام بدهید، مثلا دوربین مقابله با نورهای مضر را  به چشمتان بزنید یا جلوی ورود هر گونه سیگنال منفی به اتاق خواب را بگیرید. از نظر من این کار خیلی مهم است. شما هم آزمایش کنید و به دهانتان چسب بزنید. من در حین خوابیدن این کار را می کنم. همین جزئیات کوچک در هر روز در بلندمدت نتیجه موثری دارد."

در حقیقت هالند با این کار، بالاترین حد تنفس را از طریق مجاری بینی دارد. در هر صورت به نظر می رسد که این ستاره برای موفقیت در دوران فوتبالش کوچک ترین جزئیات را هم مد نظر قرار می دهد.

4125