خبر ویژه/ رضایی دیگر بازیکن استقلال نیست؛ او یک ماه پیش از لیست کنار گذاشته شد!

خبر ویژه/ رضایی دیگر بازیکن استقلال نیست؛ او یک ماه پیش از لیست کنار گذاشته شد!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه استقلال یک ماه پیش نام علیرضا رضایی را از لیست بازیکنانش خارج کرده است!

به گزارش فوتبالی، شب گذشته و در یک اتفاق غیر منتظره باشگاه استقلال یک دروازه‌بان جدید جذب کرد. این اتفاق در حالی رخ داد که استقلال 3 دروازه‌بان دیگر به نام‌های سید حسین حسینی، محمدرضا خالدآبادی و علیرضا رضایی را در لیست داشت!

اما شب گذشته و در حالی که کسی انتظار نداشت، محمدجواد کیا به عنوان سهمیه زیر ۲۳ سال به استقلال پوست تا تعداد دروازه‌بان‌های این تیم به ۴ نفر برسد! البته این فقط ظاهر ماجرا است چون اتفاق مهم یک ماه پیش رخ داده بود.

یکی از مسئولان باشگاه استقلال در این باره به فوتبالی گفته است که نام علیرضا رضایی یک ماه پیش از لیست استقلال خارج شده بود و الان با پیوستن کیا به این تیم، آبی‌ها 3 دروازه‌بان در لیست دارند نه 4 دروازه‌بان!

باید دید خروج نام رضایی از لیست با توافق دو طرفه بوده یا استقلال به صورت یک‌طرفه این کار را انجام داده است.

الان مساله‌ای کار را برای رضایی سخت کرده این است که لیست اغلب تیم‌های لیگ برتری پر شده و دیگر تیمی به دنبال دروازه‌بان جدید نیست. برای همین پیدا کردن یک تیم جدید دشوار است.

حالا باید دید واکنش رضایی به این اتفاق چیست. مطمئنا رضایی از این اتفاق یعنی جدایی اش بدون رضایت ناراحت است مگر این که او یک مشتری لیگ برتری پیدا کند و برای این که به تیم جدید برود، با استقلال به توافق برسد.

1359