استقلال خوزستان - تراکتور؛ مرور بدترین خاطرات پورحمیدی!

استقلال خوزستان - تراکتور؛ مرور بدترین خاطرات پورحمیدی!

پایگاه خبری فوتبالی - حسین پورحمیدی در فصل سقوط استقلال خوزستان به لیگ یک در دو بازی رفت و برگشت از تراکتور ۹ گل دریافت کرده بود.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های استقلال خوزستان و تراکتور از چارچوب هفته سوم لیگ برتر روز شنبه در اهواز به مصاف هم خواهند رفت؛ مسابقه‌ای که مرور خاطرات گذشته آن احتمالا بیش از همه برای حسین پورحمیدی دروازه‌بان کنونی تراکتور تلخ باشد!

پورحمیدی در لیگ هجدهم که آبی‌های خوزستانی به لیگ یک سقوط کردند، دروازه‌بان این تیم بود. سنگربانی که در دو دیدار رفت و‌ برگشت برابر تراکتور در آن دوره ۹ گل خورد و عملکرد مناسبی نداشت.

آخرین دیدار دو تیم بازی برگشت لیگ هجدهم در ورزشگاه غدیر اهواز بود. جایی که شاگردان ژرژ لیکنز با گل‌های یوکیا سوگیتا، دانیال اسماعیلی‌فر و اشکان دژآگه سه بار دروازه پورحمیدی را باز کردند تا آخرین تقابل تی‌تی‌ها با استقلال خوزستان در اهواز خاطره‌ای خوب برای پرشورها داشته باشد.

اما دیدار تلخ‌تر برای دروازه‌بان کنونی تراکتور بازی رفت لیگ هجدهم است؛ مسابقه‌ای که تراکتور با نتیجه پرگل ۶ بر صفر استقلال خوزستان را در هم کوبید تا بهترین پیروزی تاریخ لیگ برتری خود را جشن بگیرد. پورحمیدی در آن دیدار سنگربان تیم‌ خوزستانی بود و فقط ۴ بار دروازه خود را توسط آنتونی استوکس باز شده دید!

حال دو تیم باید پس از چیزی حدود پنج سال دوباره با یکدیگر روبه‌رو شوند و این درحالی است که حسین پورحمیدی با پیشرفت در این سال‌ها به پیراهن تراکتور رسیده و باید دید خواهد توانست دومین کلین‌شیت خود را برابر تیم سابقش به‌ ثبت رساند یا خیر.

1997