توفان ساعتِ آخریِ استقلال در بازار؛ دو نفر آمدند و دو نفر رفتند‍!

توفان ساعتِ آخریِ استقلال در بازار؛ دو نفر آمدند و دو نفر رفتند‍!

پایگاه خبری فوتبالی - از صبح امروز این خبر بین خبرنگاران و رسانه‌ها دست به دست می‌شد که در آخرین ساعاتِ آخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی، چند اتفاق مهم در باشگاه استقلال خواهد افتاد.

به گزارش فوتبالی، در حالی که هوش و حواس رسانه‌های ورزشی به بازی‌های امروز لیگ برتر به خصوص بازی فولاد خوزستان و پرسپولیس معطوف شده بود اما باشگاه استقلال با چند نقل و انتقال ناگهانی نبض اخبار را در دست گرفت.

این در حالی بود که از صبح امروز گفته می‌شد که این باشگاه قصد دارد تا آخر شب چند جابجایی را در لیست بازیکنانش ثبت کند.

بزرگ‌‌ترین و مهم‌ترین اتفاق امشب که در باشگاه استقلال رخ داد، جذب یک مهاجم آرژانتینی بود. گوستاوو بلانکو، مهاجم آرژانتینی که از سوی جواد نکونام به باشگاه معرفی شده بود، به این تیم پیوست.

قرارداد این مهاجم آرژانتینی با استقلال به مدت دو فصل خواهد بود. بلانکو سابقه بازی در ایبار، رئال اویدو، آنتالیا اسپور و مالاگا را در کارنامه خود دارد.

بلانکو تا همین یکی دو روز پیش در باشگاه ایبار تمرین می‌کرد و از لحاظ بدنی آماده است. خرید بعدی استقلال در دروازه بود. کسی که قبلا هم در تیم‌های رده پایه استقلال بازی کرده بود.

در حالی که محمدرضا خالدآبادی اخیرا با استقلال قرارداد امضا کرده بود ساعتی پیش محمد جواد کیا دروازه‌بان سابق تیم‌های آلومینیوم اراک و شهرخودرو که سابقه دعوت به تیم‌های ملی رده پایه را هم در کارنامه خود دارد، با قراردادی 3 ساله به استقلال پیوست.

همزمان با اضافه شدن نام این دو بازیکن به لیست استقلال، دو بازیکن هم از این تیم جدا شدند. سبحان خاقانی و امید حامدی‌فر بازیکنانی بودند که پس از تایید نکونام در آخرین ساعات نقل و انتقالات از لیست استقلال خارج شدند.

آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات تابستانی استقلال به شکلی عجیب و پرخبر سپری شد و حالا لیست این تیم سر و شکل بهتری نسبت به صبح امروز دارد. نکته جالب این است که این رفت و آمدها در لحظاتی شکل گرفت که خبرگزاری تسنیم خبر داد پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال با شکایت باشگاه شاهین بوشهر بسته شده است! باید دید باشگاه استقلال این خبر را تایید می کند یا نه.

1359