واکنش سرمربی شمس آذر به ادعای نکونام درباره سعیدی‌فر؛ بعید است!

واکنش سرمربی شمس آذر به ادعای نکونام درباره سعیدی‌فر؛ بعید است!

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی شمس آذر قزوین به برخی ادعاهای هواداران استقلال درباره مدیرعامل این باشگاه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، اختلاف نظر جواد نکونام و علی خطیر که از سوی خود نکونام و در روزهای اول حضور خطیر در استقلال مشخص شد مسایل باشگاه استقلال را وارد فاز جدیدی کرده است.

جواد نکونام در کنفرانس خبری قبل از بازی با استقلال خوزستان، تا می‌توانست از مدیریت باشگاه، انتقاد و گلایه کرد و علی خطیر، پاسخگویی را به هفته آینده موکول کرد و معاون رسانه‌ای او هم که قرار بود دیشب پاسخ اظهارات نکونام را بدهد، فعلا ترجیح داده سکوت کند.

یکی از موارد انتقاد نکونام از مدیریت باشگاه، جدایی سینا سعیدی‌فر دروازه‌بان سوم استقلال از این تیم و حضور او در شمس آذر بود. نکونام اعلام کرد که روی ماندن سعیدی‌فر در استقلال تاکید داشته اما مدیریت باشگاه بدون هماهنگی با او، این دروازه‌بان را به تیم دیگری داده است.

در شرایطی که صحبتهای نکونام، حجم انتقادها از مدیرعامل باشگاه استقلال را بیشتر از قبل کرده، سعید دقیقی سرمربی شمس آذر روایت دیگری از ماجرا دارد.

او دیشب در برنامه فوتبال برتر و در واکنش به ادعای نکونام گفت:" با همه احترامی که برای آقای نکونام قائل هستم باید بگویم که علی خطیر مدیری است که در فوتبال هم سواد آکادمی و هم سواد علمی دارد. بنابر این بعید است که او بدون هماهنگی بازیکنی به ما یا تیم دیگری داده باشد."

به نظر می‌رسد تا زمانی که کنفرانس خبری علی خطیر برگزار نشود و او دست به شفاف‌سازی نزند، حرف و حدیثها ادامه خواهد داشت.

6442