اولین صحبت مانچینی پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان

اولین صحبت مانچینی پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی تیم ملی عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی عربستان انتخاب شده است و به نظر می رسد که هدف اصلی عربستانی ها از آوردن این مربی ایتالیایی، قهرمانی در رقابت های جام ملت های آسیا است.

به گزارش فوتبالی، مانچینی که تیم ملی ایتالیا را در رقابت های یورو 2020 به قهرمانی رساند، اکنون هدایت تیم ملی عربستان سعودی را عهده دار شده است. این سرمربی ایتالیایی قرار است تا سال 2027 در عربستان حضور داشته باشد و سالانه 25 میلیون یورو دستمزد دریافت کند.

در ویدیویی که فدراسیون فوتبال عربستان برای اعلام رسمی آمدن روبرتو مانچینی به تیم ملی عربستان منتشر کرده است، روبرتو مانچینی می گوید:" من در اروپا تاریخ سازی کردم. اکنون زمان آن است که در عربستان سعودی تاریخ سازی کنم."

از این جملات به طور واضحی مشخص است که هدف روبرتو مانچینی در عربستان، قهرمان شدن در رقابت های جام ملت های آسیا است و باید دید که این سرمربی ایتالیایی می تواند به این هدف دست پیدا کند یا نه. جام ملت های آسیا از ماه ژانویه سال 2024 یعنی زمستان پیش‌رو شروع می شود.

روبرتو مانچینی در فوتبال اروپا علاوه بر قهرمانی در جام ملت های اروپا 2020، در رده باشگاهی هم قهرمانی در لیگ برتر انگلیس با منچستر سیتی را تجربه کرده است.

1471