عکس؛ شگفت‌زدگی مانه از رویارویی با دوقلوهای همسان!

عکس؛ شگفت‌زدگی مانه از رویارویی با دوقلوهای همسان!

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه مهاجم سنگالی النصر وقتی که با دوقلوهای همسان مواجه شد، کاملا شگفت زده شد.

به گزارش فوتبالی ، علی الاجامی مدافع 27 ساله النصر است که در سال 2020 از الفتح راهی این تیم شد. برادر دوقلوی او یعنی قاسم همچنان در الفتح بازی می کند اما به نظر می رسد که مانه کلا از این ماجرا خبر نداشته و به همین خاطر در بازی شب گذشته دو تیم کاملا شگفت زده شده بود. 

علی الاجامی شب گذشته در بازی الفتح و النصر حضور نداشت اما قاسم درون زمین بود و پیراهن الفتح را به تن کرده بود. مانه بعد از دیدن قاسم کاملا شگفت زده شد چرا که در ابتدا تصور می کرد که علی پیراهن تیم رقیب را به تن کرده و قرار است که مقابلش بازی کند چون که خبر نداشت که بازیکنی که مقابلش بازی می کند، قاسم است یعنی برادر دوقلوی علی الاجامی!

در حقیقت در تصاویری که از قبل از بازی منتشر شده، مانه برخورد گرمی با قاسم الاجامی دارد و او را در آغوش می گیرد اما وقتی که می فهمد این بازیکن پیراهن الفتح را پوشیده، کاملا شوکه می شود چرا که او را با علی اشتباه گرفته و تصور می کند که هم تیمی او به باشگاه رقیب پیوسته است!

البته کمی بعد، سادیو با علی روبرو می شود و متوجه می شود که علی و قاسم با هم برادران دوقلو هستند تا لحظه بامزه ای برای مهاجم سنگالی سابق لیورپول و بایرن مونیخ رقم بخورد.

هواداران در شبکه های اجتماعی به واکنش مانه و چهره متعجب این بازیکن واکنش نشان داده اند. یک نفر نوشته است:" واکنش کلاسیک!" و دیگری نوشته است:"لطفا یک لحظه صبر کنید!" و دیگری نوشته است:"گیج شده دات کام!"

4125