سوژه روز؛ آیا دست پاکو خمز برای رقبا رو شده است؟

سوژه روز؛ آیا دست پاکو خمز برای رقبا رو شده است؟

پایگاه خبری فوتبالی- به نظر می‌رسد یکی از دلایل ناکامی خمز با تراکتور این است که تاکتیک سرمربی اسپانیایی تراکتور برای رقبا رو شده و تیم‌ها راحت نقشه‌های خمز را خنثی می کنند.

به گزارش فوتبالی، پرس از بالا و علاقه به مالکیت توپ سبک بازی مورد علاقه پاکو خمز است. سرمربی تراکتور با این شیوه خود فصل گذشته تقریبا نتایج خوبی گرفت و با ارائه بازی‌های هجومی توجهات زیادی را به خود جلب کرد هر چند در بازی آخر فصل گذشته مقابل استقلالّ ساپینتو، هفت بر یک شکست خورد!

 به نظر می‌رسد این شیوه کاری پاکو خمز از اواخر فصل گذشته برای رقبا رو شده است. تا جایی که در هر سه بازی این فصل تراکتور شاهد گل‌های خورده یکسان این تیم هستیم و تیم‌ها با تاکتیک ضد پرس و سپردن توپ به قرمزها درنهایت به نتیجه دلخواه خود می‌رسند.

ارسال توپ بلند به پشت مدافعین حریف ساده‌ترین راه گلزنی به تراکتور است که تقریبا همه از آن آگاهند. موضوعی که انگار پاکو نمی‌خواهد آن را قبول کند و هر بار تاکید دارد به فلسفه خود وفادار خواهد بود!

خمز علی‌رغم مشخص بودن کند بودن مدافعین تیمش که نمی‌توانند این شیوه را پیاده کنند، همچنان به سبک بازی خود ادامه می‌دهد تا نتیجه برای تراکتور در هر سه بازی باخت باشد. شیوه‌ای که اگرچه مالکیت توپ را برای تراکتور می‌کند ولی درنهایت نمی‌تواند به سر منزل مقصود یعنی برد بازی‌ها منجر شود.

1997