پیش بازی پرسپولیس – ذوب آهن/ روز خاص برای یحیی

پیش بازی پرسپولیس – ذوب آهن/ روز خاص برای یحیی

پایگاه خبری فوتبالی- مصاف پرسپولیس و ذوب آهن در هفته سوم لیگ برتر با چند نکته ویژه همراه است.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس که توانسته از دو هفته ابتدایی لیگ بیست و سوم، دو برد اقتصادی به دست آورد، حالا خود را برای مصاف با ذوب آهنی آماده می‌کند که نشان داده با محمد ربیعی به دنبال یک فصل متفاوت است.. قطعا پرسپولیس نمی‌خواهد امتیازش در عدد 6 باقی بماند اما ذوب آهن به دنبال آن است تا خود را در تهران 6 امتیازی کند.

* قصه یحیی به 100 می‌رسد؟

یحیی گل محمدی تا امروز در 99 بازی توانسته با پرسپولیس مقابل حریفان به پیروزی برسد و از این حیث در کنار برانکو ایوانکوویچ قرار بگیرد. او اگر مقابل ذوب آهن متوقف نشود، می‌تواند به رکورد 100 برد برسد و نام خود را در تاریخ این باشگاه جاودانه کند.

* زاهدی گل می‌زند؟

شهاب زاهدی که در دو برد قبلی پرسپولیس نقشی نداشته حالا برای فرار از انتقادات باید مقابل ذوب آهن خودی نشان دهد در غیر اینصورت حجم انتقادات علیه او بیشتر خواهد شد. شرایط برای او به نحوی است که اگر بتواند در بازی این هفته طلسم گل نزدنش را بشکند، به چهره ویژه مسابقات هفته هم تبدیل خواهد شد وگرنه باید منتظر اتفاقات جدید باشد.

* سرلک هست

در شرایطی که به نظر می‌رسید میلاد سرلک به دلیل بحث سربازی‌اش، از اول شهریور امکان همراهی پرسپولیس را ندارد، امروز خبری منتشر شد مبنی بر آنکه مجوز فعالیت این بازیکن در لیگ برتر، برای یکماه آینده تمدید شده و او مشکلی برای بازی جلوی ذوب آهن ندارد.

* نتیجه هفته گذشته

پرسپولیس در تبریز روی اشتباه عجیب و غریب حسین پورحمیدی به گل رسید و با نتیجه یک بر صفر مقابل تراکتور پیروز شد. 

ذوب آهن دربی اصفهان را با حساب دو بر صفر به سپاهان باخت.

* وضعیت در جدول: پرسپولیس 6امتیازی در رده سوم قرار دارد و ذوب آهن 3امتیازی، تیم هفتم جدول است.

پنجشنبه 2 شهریور 1402

هفته سوم لیگ برتر

پرسپولیس – ذوب آهن ساعت 19:30

ورزشگاه آزادی تهران

داوران: رضا عادل، آرمان اسعدی، فرهاد فرهادپور، فرهاد امینی

6442