پست اینستاگرامی رونالدو پس از صعود به لیگ قهرمانان آسیا

پست اینستاگرامی رونالدو پس از صعود به لیگ قهرمانان آسیا

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی حال حاضر النصر عربستان که بهترین گلزن تاریخ رقابت های لیگ قهرمانان اروپا است، اکنون برای اولین بار راهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شده است و قرار است در این رقابت ها حضور پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، النصر عربستان در پلی آف رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم شباب الاهلی رفت و در نهایت در یک بازی نسبتا دشوار موفق شد با نتیجه چهار بر دو این تیم را شکست دهد و به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند. رونالدو این بازی یک پاس گل به مارسلو بروزوویچ داد.

کریستیانو رونالدو پس از صعود به رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" بازی سختی بود ولی مسئله مهم این است که به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردیم. ما همیشه تا لحظه آخر به خودمان ایمان داریم و هیچوقت تسلیم نمی شویم."

النصر عربستان در حال حاضر در سید چهارم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد و باید دید که با چه تیم هایی همگروه خواهد شد. اگر النصر با یکی از تیم های پرسپولیس، سپاهان یا نساجی روبرو شود شاهد حضور ستاره پرتغالی در ایران خواهیم بود.

1470