گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته گذشته رقابت‌ها

گزارش هفتگی؛ مروری بر عملکرد لژیونرها در هفته گذشته رقابت‌ها

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته‌ای که گذشت تنها یک لژیونر موفق شد برای تیمش گلزنی کند.

به گزارش فوتبالی، مسابقات فوتبال باشگاهی کشورهای مختلف اروپایی و آسیایی با حضور بازیکنان ایرانی‌شان انجام شد که در این گزارش به بررسی عملکرد لژیونرها پرداخته می‌شود: 

صادق محرمی (دینامو زاگرب) احسان حاج صفی، میلاد محمدی (آ.ا.ک آتن) 

در دور سوم انتخابی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم دینامو زاگرب و آ.ا.ک آتن به مصاف هم رفتند که آ.ا.ک آتن موفق شد دیدار رفت را با نتیجه دو بر یک به سود خود پایان دهد. احسان حاج صفی و صادق محرمی به طور کامل برای تیم های خود بازی کردند و میلاد محمدی در این بازی نیمکت نشین بود. اما در دیدار برگشت انتخابی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم در ورزشگاه OPAP Arena یونان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. نتیجه مجموع این بازی چهار بر سه به سود آ.ا.ک آتن است و این تیم موفق شد به دور بعد صعود کند. 

امید ابراهیمی، پویا اسبقی (الشمال) 

الشمال با هدایت پویا اسبقی در هفته اول لیگ ستارگان قطر میهمان العربی بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. امید ابراهیمی به طور کامل در میدان حضور داشت.  

کریم انصاری فرد (اومونیا

در دیدار برگشت دور سوم انتخابی لیگ کنفرانس اروپا اومونیا به مصاف میدیولن رفت و با نتیجه پر گل پنج بر یک شکست خورد. کریم انصاری فرد از دقیقه 69 به میدان آمد. اومونیا در دیدار رفت با نتیجه یک بر صفر برنده شده بود. اما اومونیا در نخستین بازی خود در لیگ قبرس میزبان نئا سالامیس بود و موفق شد با چهار گل از سد میهمانش عبور کند. کریم انصاری فرد 68 دقیقه در میدان حضور داشت.  

فرهاد مجیدی، مهدی قایدی (الاتحاد کلبا) 

درچارچوب رقابت های هفته اول لیگ امارات الاتحاد کلبا میزبان الشارجه امارات بود و با نتیجه چهار بر سه شکست خورد. مهدی قایدی به طور کامل در ترکیب حضور داشت و موفق شد گل سومش تیمش را به ثمر برساند. 

دنیس اکرت (یونیون سن ژیل)

در هفته چهارم لیگ برتر بلژیک یونیون سن ژیل میهمان مشلان بود و با نتیجه پرگل چهار بر صفر شکست خورد. دنیس اکرت 70 دقیقه در میدان حضور داشت. یونیون سن ژیل با 9 امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر بلژیک قرار دارد.

احمد نوراللهی (الوحده) 

الوحده در نخستین بازی خود در لیگ امارات میزبان البطائح بود که با نتیجه دو بر یک شکست خورد. احمد نوراللهی به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشت. 

محمد امین حزباوی (السد) 

در رقابت های هفته نخست لیگ ستارگان قطر السد و ام صلال به مصاف هم رفتند، السد موفق شد با نتیجه سه بر یک حریفش را شکست دهد. محمد امین حزباوی در این بازی نیمکت نشین بود. 

علی کریمی، مجید حسینی (کایسری اسپور) 

کایسری اسپور در هفته دوم سوپر لیگ ترکیه میهمان استانبول اسپور بود که این بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. علی کریمی به طور کامل در ترکیب حضور داشت و مجیدی حسینی در لیست تیمش قرار نداشت. کایسری اسپور با دو امتیاز در رده سیزدهم جدول سوپر لیگ ترکیه قرار دارد. امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران تماشاگر ویژه این دیدار بود. 

سردار آزمون (بایر لورکوزن

بایر لورکوزن و لایپزیگ در هفته نخست بوندسلیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر دو به سود لورکوزن به پایان رسید. سردار آزمون به دلیل مصدومیت در لیست تیمش برای این دیدار قرار حضور نداشت. 

اللهیار صیادمنش (هال سیتی) 

در چارچوب رقابت های هفته سوم چمپیونشیپ انگلیس هال سیتی میهمان بلکبرن بود و موفق شد میزبان را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. اللهیار صیادمنش همانند بازی های قبل به دلیل مصدومیت در لیست تیمش حضور نداشت. 

محمد محبی (روستوف) 

در هفته پنجم لیگ برتر روسیه روستوف به مصاف سوشی رفت و با نتیجه پر گل چهار بر صفر شکست خورد. محمد محبی به طور کامل در ترکیب حضور داشت و نمره فنی 5.5 را دریافت کرد. روستوف با 7 امتیاز در رده هشتم جدول لیگ برتر روسیه قرار دارد. 

علیرضا جهانبخش (فاینورد

فاینورد در چارچوب رقابت های هفته دوم لیگ برتر هلند میهمان اسپارتا روتردام بود که این دیدار با نتیجه تساوی دو بر دو به پایان رسید. علیرضا جهانبخش که از ابتدا در ترکیب حضور داشت با شروع نیمه دوم تعویض شد. فاینورد با دو امتیاز در رده دوازدهم جدول لیگ برتر هلند قرار دارد. 

مهدی طارمی (پورتو

پورتو درهفته دوم لیگ پرتغال میزبان فارنسی بود و موفق شد با نتیجه دو بر یک میهمانش را شکست دهد. مهدی طارمی 75 دقیقه در زمین حضور داشت. پورتو با 6 امتیاز در رده سوم جدول لیگ پرتغال قرار دارد. 

سعید عزت اللهی (وایله) 

در چارچوب رقابت های هفته پنجم سوپر لیگ دانمارک وایله به مصاف ویبورگ رفت و با نتیجه دو بر یک مغلوب حریفش شد. سعید عزت اللهی باز هم در لیست وایله قرار نداشت. وایله تا هفته پنجم با پنج باخت در قعر جدول سوپر لیگ دانمارک قرار دارد.

گزارش از علیرضا آذربرزین/ پایگاه خبری فوتبالی

2636