سهمیه بزرگسال تیم امید مشخص شد/ عنایتی باتجربه‌های استقلال را با خودش می‌برد؟

سهمیه بزرگسال تیم امید مشخص شد/ عنایتی باتجربه‌های استقلال را با خودش می‌برد؟

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی تیم امید دو بازیکن سهمیه بزرگسال خود را برای حضور در بازیهای آسیایی هانگژو را معرفی کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم امید ایران، برای شرکت در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا که پیش مقدماتی المپیک لندن محسوب می شود، در شهریور ماه عازم ازبکستان خواهد شد. این مسابقات آغاز راه ملی‌پوشان زیر 23 سال ایران برای پایان طلسم نیم‌قرنه و صعود به المپیک پاریس است. برای حضور در رقابتهای قهرمانی امیدهای آسیا که به میزبانی قطر برگزار می‌شود، تیم امید نیاز به صدرنشینی یا قرارگیری در بین چهار تیم برتر دوم گروه‌های یازده‌گانه آسیا دارد.

پس از این مسابقات تیم امید باید به بازیهای آسیایی هانگژو برود. رضا عنایتی به زودی لیست بازیکنان خود را برای حضور در ازبکستان و چین اعلام خواهد کرد. او دیشب و در گفت‌وگویی که با فوتبال برتر داشت، سهمیه‌ها بزرگسال خود را برای رقابتهای هانگژو معرفی کرد. عنایتی می‌گوید در ابتدا پیام نیازمند، شهریار مغانلو و مهدی قایدی را برای برای سه سهمیه بالای 23 سال می‌خواسته که حضور هر یک به دلیلی منتفی می‌شود.

در واقع قایدی با پیوستن به اتحاد کلبا دوباره لژیونر می‌شود و مثل سایر لژیونرها، نمی‌تواند در کوران مسابقات به تیم امید کمک کند. همزمانی این رقابت‌ها با مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا هم باعث شده تا عنایتی نتواند از تیم‌های حاضر در ACL بازیکن بگیرد و به این ترتیب حضور پیام نیازمند و شهریار مغانلو که با سپاهان به آسیا خواهند رفت هم منتفی شده است.

به گفته سرمربی تیم امید بعد از آنکه سه نفر ابتدایی او امکان حضور را از دست می‌دهند، او 2 بازیکن را از استقلال انتخاب می‌کند. عنایتی گفت که دیروز جلسه‌ای با جواد نکونام داشته و قرار است سیدحسین حسینی و ارسلان مطهری تیم امید را در رقابتهای هانگژو همراهی کنند. باید دید در نهایت در این باره چه اتفاقی خواهد افتاد.

2509