جذب مهاجم خارجی باز هم قربانی می‌گیرد؛ فرشاد و سینا و وحدت در خطر!

جذب مهاجم خارجی باز هم قربانی می‌گیرد؛ فرشاد و سینا و وحدت در خطر!

پایگاه خبری فوتبالی - پرسپولیس هنوز موفق به جذب مهاجم خارجی نشده و اگر این اتفاق بیفتد باید یک یا دو بازیکن دیگر را هم از لیست خارج کند.

به گزارش فوتبالی، مدت‌هاست هواداران پرسپولیس منتظر معرفی و رونمایی از مهاجم خارجی تیم‌شان هستند. رسانه‌ها هم گاهی به نام‌هایی اشاره می‌کنند اما هنوز اتفاقی نیفتاده و خبری از مهاجم خارجی نیست. دیروز که انتقال مهدی عبدی به تراکتور قطعی شد هواداران پرسپولیس منتظر بودند خبر تازه‌ای درباره مهاجم خارجی جدیدشان بشنوند اما یاسین سلمانی به پرسپولیس پیوست و جالی خالی لیست قرمزها را که با رفتن عبدی ایجاد شده بود پر کرد.

این در حالیست که هنوز پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم خارجی است. البته گفته می‌شود یحیی تا حد زیادی از جذب مهاجم خارجی ناامید شده اما حتی اگر قرار باشد یک مهاجم داخلی هم جذب شود جای خالی در لیست وجود ندارد و باید فکری به حال این قضیه کرد. تنها راه جذب بازیکن جدید هم خارج کردن یک بازیکن از لیست است.

اما این احتمال هم هست که پرسپولیس ناچار شود دو بازیکن را از لیستش خارج کند. جذب مهاجم خارجی بیش از یک میلیون دلار هزینه خواهد داشت. به همین دلیل، تراز مالی باشگاه پرسپولیس با مشکل مواجه خواهد شد و به ‌جای یک بازیکن باید دو بازیکن راهی تیم‌های دیگر شوند. 

در واقع جذب مهاجم خالی حداقل دو پیش‌شرط نیاز دارد. یکی جای خالی در لیست و دیگری تراز مالی. پس این که یک یا دو بازیکن دیگر هم از لیست پرسپولیس خارج شوند اصلا دور از انتظار نیست.

لیست احتمالی خروجی‌ها هم همانی است که در یک ماه اخیر درباره آنها حرف زده شده. خطر خروج از لیست بازیکنانی مثل فرشاد فرجی، وحدت هنانوف و سینا اسدبیگی را تهدید می‌کند.

1359