انتقاد کرگر از شروع " کابوس وار " گران ترین خرید تاریخ لیگ جزیره

انتقاد کرگر از شروع " کابوس وار " گران ترین خرید تاریخ لیگ جزیره

پایگاه خبری فوتبالی – جیمی کرگر پس از شب کابوس وار مویسس کایسدو در اولین بازی اش برای چلسی، این بازیکن را به باد انتقاد گرفت.

به گزارش فوتبالی، هافبک جدید چلسی در بازی امروز چلسی مقابل وستهم، بازی را از روی نیمکت آغاز کرد اما در 25 دقیقه نهایی بازی به علاوه وقت‌های تلف شده، به میدان آمد، در حالی که تیمش در مقابل تیم 10 نفره وستهم عقب افتاده بود. این هافبک اکوادوری پس از ورود به زمین، چندین بار در نبردهای رو در رو با بازیکنان حریف بازنده بود و باید به خاطر مهار توپی که در نزدیکی محوطه جریمه به پابلو فورنالس تقدیم کرد، از روبرت سانچز ممنون باشد. بدترین لحظه بازی برای کایسدو به خطای او در دقیقه 93 بازی و بر روی امرسون مربوط می‌شود که وستهم را صاحب یک ضربه پنالتی کرد؛ پاکوئتا با گل کردن این ضربه پنالتی باخت چلسی را قطعی کرد تا این تیم از دو بازی ابتدایی خود تنها 1 امتیاز کسب کرده باشد.

کرگر با کابوس وار خواندن این بازی برای کایسدو گفت:" باید به این موضوع اشاره کرد که کایسدو پس از ورود به زمین بازی، بازی کابوس واری را پشت سر گذاشت. نبرد ضعیف و سستی بود. امرسون مطمئن بود که پیش از او به توپ می‌رسد، همه ما آن را تماشا کردیم. او از زمان آمدنش به بازی شروع خوبی نداشت."
 2102