بازگشت رئال مادرید مقابل آلمریا با درخشش ستاره انگلیسی

بازگشت رئال مادرید مقابل آلمریا با درخشش ستاره انگلیسی

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لالیگای اسپانیا، رئال مادرید و آلمریا به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی که به میزبانی آلمریا برگزار می شد، رئال مادرید موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید در هفته اول لالیگا با نتیجه دو بر صفر اتلتیک بیلبائو را شکست داده بود و اکنون در هفته دوم موفق شد با نتیجه سه بر یک آلمریا را شکست دهد. در این بازی در دقیقه سوم بازی بود که سرجیو آریباس دروازه رئال مادرید را باز کرد. در ادامه کار رئال مادرید توانست به بازی برگردد. دو گل رئال مادرید توسط جود بلینگام به ثمر رسیدند و گل سوم هم توسط وینیسیوس جونیور وارد دروازه آلمریا شد.

رئال مادرید در این تابستان بلینگام را با مبلغی حدود 100 میلیون یورو از بروسیا دورتموند خریداری کرده است. این بازیکن مقابل اتلتیک بیلبائو یک گل زد و اکنون هم در بازی رئال مادرید مقابل آلمریا موفق شد دو گل به ثمر برساند. ستاره انگلیسی شروع خوبی در لالیگا داشته است و فعلا سه گل در لالیگا زده است.

رئال مادرید که فعلا جای خالی مهاجم نوک را در ترکیب خود احساس می کند، در دو بازی اول لالیگا پیروز از زمین مسابقه خارج شده است.

تماشای خلاصه بازی رئال مادرید 3-1 آلمریا

1470