لیست رئال مادرید برای شروع لالیگا با دو غایب

لیست رئال مادرید برای شروع لالیگا با دو غایب

پایگاه خبری فوتبالی - لیست رئال مادرید برای بازی مقابل آلمریا در هفته اول لالیگا اعلام شد که رودریگو گوئس و دنی کارواخال دو بازیکنی هستند که به علت مصدومیت در این بازی حضور نخواهند داشت.

به گزارش فوتبالی، آنچلوتی در شروع لالیگا دو تا از بازیکنانش را به علت مصدومیت در اختیار ندارد. کارواخال در پست دفاع راست جای خود را به لوکاس وازکز در ترکیب می دهد. در غیاب رودریگو هم باید دید که از میان آسنسیو، هازارد و فدریکو والورده چه کسی در سمت راست خط حمله قرار می گیرد تا مثلث را کنار وینیسیوس و بنزما تکمیل کند.رئال مادرید پس از قهرمانی در سوپرجام اروپا حالا باید مسیر خود را برای دفاع از قهرمانی لالیگا آغاز کند. آخرین باری که رئال مادرید دو سال پیاپی قهرمان لیگ اسپانیا شد به سالهای 2007 و 2008 برمی گردد و بعد از آن هرگز نتوانست از قهرمانی خود دفاع کند و حالا باید در فصل جاری این کار را انجام بدهد.

لیست رئال مادرید برای اولین بازی فصل این تیم در لالیگا در مقابل آلمریا در ورزشگاه پاورهورس (یا همان مدیترانه) بدین شرح است: کورتوا، لونین، لوئیز لوپز، میلیتائو، آلابا، وایخو، ناچو، اودریوزولا، رودیگر، مندی، کروس، مودریچ، کاماوینگا، کاسمیرو، والورده، لوکاس، شوامنی، سبایوس، هازارد، بنزما، آسنسیو، وینیسیوس و ماریانو. 

4125