النصر در آستانه خرید هموطن کریستیانو رونالدو

النصر در آستانه خرید هموطن کریستیانو رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - عربستانی ها از خرید ستارگان فوتبال اروپا خسته نمی شوند و حالا اوتاویو بازیکن پورتو در یک قدمی پیوستن به لیگ عربستان با مبلغ 40 میلیون یورو قرار دارد.

به گزارش فوتبالی، النصر در تلاش است تا اوتاویو را به خدمت بگیرد. در حال حاضر توافق برای قیمت این بازیکن نهایی شده است و باشگاه عربستانی در حال مذاکره با پورتو در مورد نحوه پرداخت مبلغ است چرا که انتقال به صورت قسطی انجام خواهد شد و در حال حاضر نحوه تقسیم قسط ها مشخص نشده است.

گفته می شود که اوتایو هافبک 28 ساله پورتو شخصا و با نظر رونالدو راهی عربستان می شود. کریستیانو در تیم ملی پرتغال با این هافبک آشنا شده و از مدیران النصر خواسته تا او را برای تقویت خط هافبک این تیم در کنار بروزوویچ به خدمت بگیرند.

اوتاویو در عربستان قرار است که سالی 13.5 میلیون یورو دستمزد بگیرد یعنی بیش از پنج برابر بالاتر از دستمزد کنونی او در باشگاه پرتغالی. این بازیکن 9 سال در پورتو حضور داشته و یکی از اسطوره های این تیم به شمار می رود که در این سالها توانسته سه بار به قهرمانی لیگ پرتغال برسد اما نتوانسته در مقابل پیشنهاد نجومی عربستانی ها مقاومت کند و به نظر می رسد که باشگاه پرتغالی قرار است که مقصد جدید او باشد.

4125