اکوان نام مهرداد محمدی را از کتاب تاریخ استقلال پاک کرد!

اکوان نام مهرداد محمدی را از کتاب تاریخ استقلال پاک کرد!

پایگاه خبری فوتبالی- در حالی مدافع ملوان مانع از گلزنی مهرداد محمدی شد که او می‌توانست در بدو ورودش به استقلال، گل بسیار خاصی را به ثمر برساند.

به گزارش فوتبالی، استقلال در شبی که نمایشی معمولی داشت با یک گل ملوان را شکست داد. آبی‌ها این فرصت را داشتند که اختلاف گل را افزایش دهند اما درخشش مدافع ملوان باعث شد تا شاگردان نکونام به برد حداقلی رضایت دهند.

دقیقه ۸۴ اشتباه اکبر منادی در دفع توپ باعث شد تا در حالی که تا نزدیکی خط محوطه جریمه جلو آمده، توپ به آرمان رمضانی برسد. شوت رمضانی را در وهله اول منادی گرفت و در ادامه توپ در اختیار مهرداد محمدی قرار گرفت و این فرصت را داشت تا دروازه خالی از دروازه‌بان ملوان را باز کند. در حالی که به نظر می‌رسید کار تمام شده باشد و گل دوم استقلال به ثمر می‌رسد، آرمان اکوان شوت محمدی که آرام هم نبود را از خط دروازه بیرون کشید. 

صحنه‌ای که برای محمدی با حسرت به پایان رسید چرا که می‌توانست اولین گلش با پیراهن استقلال را به ثبت برساند. او اما فرصت مهم‌تری را هم از دست داد. اگر توپ مهرداد محمدی به تور نشسته بود، مجموع گل‌های استقلال در لیگ برتر چهار رقمی می‌شد و به عدد ۱۰۰۰ می‌رسید.

او این شانس را داشت تا در دومین بازی خود برای استقلال نامش را به کتاب تاریخ این باشگاه ببرد. مدافع محبوب تارتار یعنی اکوان اما مانع او شد تا یکبار دیگر ثابت کند چرا تارتار او را از ذوب‌آهن با خود به ملوان آورده است.

2509