رونمایی از اسپانسر جدید لالیگا: دولت عربستان

رونمایی از اسپانسر جدید لالیگا: دولت عربستان

پایگاه خبری فوتبالی - دولت عربستان به اسپانسر جدید لالیگا تبدیل شد و بدین ترتیب لیگ اسپانیا از این به بعد، گردشگری در کشور اسپانیا را تبلیغ خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، سازمان "از عربستان بازدید کنید" که با هدف حمایت از گردشگری در این کشور تاسیس شده است، به یکی از اسپانسرهای جدید لالیگا تبدیل شد. در حقیقت از این به بعد قرار است که لالیگا به تبلیغ گردشگری در کشور عربستان بپردازد.

در حقیقت عربستان در سالهای اخیر برای تبلیغ گردشگری، لیونل مسی را هم استخدام کرده است و جذب ستارگان فوتبال دنیا نظیر نیمار، رونالدو و بنزما به این کشور نیز با همین هدف انجام شده که نگاه مردم دنیا به کشور عربستان جلب شود. 

قرارداد لالیگا و دولت عربستان، 15 ساله خواهد بود. در حال حاضر بازیهای سوپرجام اسپانیا هم به صورت چهار جانبه در عربستان برگزار می شود که دولت عربستان برای میزبانی این بازیها سالانه 40 میلیون یورو به فدراسیون فوتبال عربستان می پردازد.

اسکار مایو مدیر اجرایی لالیگا در مورد این توافق گفت:" امضای این قرارداد نشان از تعهد بالای ما در زمینه توسعه ورزش و فوتبال در دنیای عرب دارد و حضور ما و باشگاه های ما در دنیا را گسترش خواهد داد. مطمئن هستم که این همکاری فوق العاده، هواداران را تحت تاثیر قرار خواهد داد."

4125