رونالدو در بهترین فصلش در لالیگا چه آماری ثبت کرد؟

رونالدو در بهترین فصلش در لالیگا چه آماری ثبت کرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو در حال حاضر 39 سال سن دارد و در النصر عربستان توپ می زند اما همه می دانیم که بهترین سال های دوران حرفه ای کریستیانو رونالدو در رئال مادرید رقم خورد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو از سال 2009 تا سال 2018 میلادی در رئال مادرید بازی می کرد. او در این مدت دو بار فاتح رقابت های لالیگا شد و چهار بار هم توانست قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود.

از لحاظ عملکرد فردی، بهترین فصل کریستیانو رونالدو در لالیگا فصل 2014/15 بود. کریستیانو رونالدو در آن فصل موفق شد در 35 بازی برای رئال مادرید در لیگ فوتبال اسپانیا، 48 گل به ثمر برساند و 17 پاس گل بدهد. البته در آن فصل رئال مادرید نتوانست قهرمان رقابت های لالیگا شود و بارسلونا فاتح لیگ فوتبال اسپانیا شد. رونالدو در آن فصل آقای گل لالیگا شد و کفش طلای اروپا را هم فتح کرد.

رونالدو در رئال مادرید در فصل های 2011/12 و 2016/17 توانست در لالیگا به قهرمانی برسد اما در هیچ کدام از این دو فصل آقای گل نشد. در فصل 2011/12 لیونل مسی موفق شد پنجاه گل در رقابت های لالیگا به ثمر برساند. این تعداد گل رکورد لالیگا است و همچنان هم شکسته نشده است.

1470