مس رفسنجان یک - نساجی یک/ مس در خانه طلا نشد/ دبل نساجی در رسیدن به تساوی

مس رفسنجان یک - نساجی یک/ مس در خانه طلا نشد/ دبل نساجی در رسیدن به تساوی

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان و نساجی در چارچوب رقابتهای هفته دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار برنده نداشت. (مشاهده خلاصه بازی)

هفته دوم لیگ برتر

مس رفسنجان - نساجی ساعت 20:00

ورزشگاه: شهدای مس رفسنجان

ترکیب مس رفسنجان:

حامد لک، مجید نصیری، رامتین سلیمان‌زاده، علی عدنان، حسن جعفری، میثم تیموری، نیما انتظاری، فرشید باقری، محسن آذرباد، محمد خدابنده‌لو، محمدمهدی محبی

ترکیب نساجی: 

رشید مظاهری، وحید محمدزاده، بیگی، محمدرضا آزادی، زامهران، قائدرحمتی، هوشمند، حسینی، محمدرضا عباسی و عباس

کارت زرد: 

نیما انتظاری (20) مس رفسنجان

محمدرضا آزادی(53) - مهرداد عبدی(90) نساجی

کارت قرمز: -

مهمترین اتفاقات نیمه اول:

دقیقه ۳: در دو صحنه پیاپی و مقابل داور بازیکنان رفسنجان درون محوطه نساجی به زمین افتادند اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 4: اولین موقعیت جدی روی اشتباه مدافعان و تیزهوشی علی عباس به دست آمد. توپ ارسالی به پشت سر مدافعان مس درون محوطه به عباس رسید او با لک تک به تک شد. حامد لک با خروج به موقع فضا را برای او تنگ کرد و ضربه عباس از کنار دروازه با اختلاف کمی به بیرون رفت.

دقیقه 6:حامد لک این بار با یک واکنش خوب محمدرضا آزادی را ناکام گذاشت. کار ترکیبی بازیکنان نساجی از جناح راست با پاس فرزاد زامهران به محمدرضا آزادی در گوشه محوطه رسید و او با ضربه پرقدرت پای راست دروازه لک را هدف قرار داد اما حامد با واکنشی شیرجه بلند توپ را به کرنر فرستاد

دقیقه ۲۲:روی دفع توپ ناقص مدافعان نساجی، توپ با بازیکن مس برخورد و به سمت دروازه نساجی رفت که مظاهری مجبور به خروج شد و برخورد او با مهاجم مس باعث شد بازی برای دقایقی متوقف شود. مظاهری در ادامه به کمک داور به شدت اعتراض کرد.

دقیقه ۲۸: پرتاب اوت هوشمندانه تیموری، آذرباد را در فضای پشت مدافعان و درون محوطه نساجی صاحب توپ کرد و او با یک ضربه پرقدرت از زاویه بسته، دروازه نساجی را هدف گرفت اما مظاهری با یک شیرجه به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۴: فرار زامهران از جناح راست با ارسال زیبای این بازیکن به تیر دورتر همراه بود اما ضربه سر علا عباس با فوق واکنش لک راه به دروازه نبرد.

مهمترین اتفاقات نیمه دوم:

دقیقه ۴۶: بعد از سوت آغاز نیمه دوم بازیکنان مس با پرس صاحب توپ شدند و آذرباد پا به توپ به سمت دروازه نساجی حرکت کرد. او با یک ضربه قدرتمند پای راست دروازه نساجی را نشانه رفت ولی مظاهری در دو مرحله توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه ۶۹: کار ترکیبی بازیکنان مس از جناح راست محسن آذرباد را نزدیکی‌های محوطه پنج و نیم متر صاحب توپ کرد. محسن با یک چرخش ضربه‌اش را به سمت دروازه نساجی شلیک کرد اما مظاهری با خروج به موقع مانع از گلزنی مس شد و تن به کرنر داد

دقیقه ۷۰: روی ارسال کرنر، توپ به محمد خدابنده‌لو رسید و او هم به سمت دروازه نساجی شوت زد اما توپ او در مسیر به بازیکن نساجی برخورد و برگشت داده شد. بازیکنان و هواداران مس به شدت اعتقاد به خطای هند و پنالتی داشتند اما داور دستور به ادامه بازی داد

دقیقه ۷۷: روی یک پاس بلند از نیمه‌های زمین، محبی از تله آفساید نساجی فرار کرد و به سمت دروازه نساجی رفت اما ضربه او در موقعیت تک به تک به شکل بسیار بدی زده شد تا تبدیل به یک پرتاب شود.

2636