مس رفسنجان صفر - نساجی یک| شگفتانه تیم ساکت در رفسنجان/ سه امتیاز طلایی برای نساجی در سرزمین مسی

مس رفسنجان صفر - نساجی یک| شگفتانه تیم ساکت در رفسنجان/ سه امتیاز طلایی برای نساجی در سرزمین مسی

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان ساکت الهامی با تک گل شاهین ثاقبی مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیدند.

به گزارش فوتبالی، تیم‌های مس رفسنجان و نساجی مازندران در نخستین دیدار از هفته بیست‌ودوم مسابقات لیگ برتر به مصاف هم رفتند که  این دیدار با پیروزی یک بر صفر شاگردان ساکت الهامی خاتمه یافت. مس رفسنجان دومین باخت متوالی خود را این بار در خانه مقابل نساجی متحمل شد تا نتواند به رتبه‌های بالاتر در جدول صعود کند. شاگردان ساکت الهامی هم سه امتیازی حیاتی در سیرجان کسب کردند و 19 امتیازی شدند تا به بقا در لیگ برتر امیدوار بمانند و چشم به هفته‌های آینده داشته باشند.

ترکیب مس رفسنجان:
داود نوشی‌صوفیانی، حسن جعفری، هومن ربیع‌زاده، مسیح زاهدی، فراز امامعلی، مهدی کیانی، قائم اسلامی‌خواه، محسن آذرباد،سجادآشوری(67- محمد امینی)، مهرداد آوخ و محمدرضا سلیمانی(73- محمد قاضی)

ترکیب نساجی:

نیما میرزازاد، حامد شیری، بهزاد داودی، امیرمهدی جانملکی، سعید بیگی، اکبر صادقی، محمود قائدرحمتی، شاهین ثاقبی(75- میلاد کمندانی)، فرزاد زامهران، رضا دهقانی(75- کریم اسلامی)، علی آل‌کثیر

اخطار:
محمود قائدرحمتی(61) از نساجی
مسیح زاهدی(1+90) از مس

شرح گل:
مس رفسنجان 0 - نساجی 1 (دقیقه 34: شاهین ثاقبی): حامد شیری با پاس بلند از منطقه دفاعی نساجی توپ را به سمت چپ زمین برد و به رضا دهقانی رساند که ارسال این بازیکن پس از دخالت علی آل‌کثیر با ضربه سر به شاهین ثاقبی رسید تا این بازیکن با شوت پای چپ زمینی دروازه مس را باز کند.

4731