دلایل استعفای غیرمنتظره سرمربی تیم ملی ایتالیا از زبان خودش

دلایل استعفای غیرمنتظره سرمربی تیم ملی ایتالیا از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی - روبرتو مانچینی سرمربی سابق تیم ملی ایتالیا در مورد دلایل استعفای ناگهانی، جنجالی و غیرمنتظره خود توضیح داد.

به گزارش فوتبالی، مانچینی اصلی ترین دلیل استعفای خود را تصمیم های گراوینا رییس فدراسیون دانست و گفت:" به او گفتم که به آرامش نیاز دارم. نمی خواست به من آرامش بدهد و استعفا دادم. آیا دیده بودید که یک رییس فدراسیون، اعضای کادر فنی و دستیاران را تغییر بدهد؟ یک سال بود که می خواست این کار را انجام بدهد. با او مخالفت کردم و از فرصت اتمام قرارداد برخی از آنها استفاده کرد. مدتها بود که تفکراتش با من در تضاد بود و به همین خاطر باید من را بیرون می کرد."

روبرتو در این باره که آیا حضور بوفون به عنوان سرپرست تیم ملی ایتالیا باعث اختلافات شده، بیان کرد:" باید بگویم که به بوفون خیلی احترام می گذارم. در مورد بونوچی نیز شایعات دیگری ساخته بودند." و همچنین بیان کرد که بعد از صعود نکردن ایتالیا به جام جهانی قطر، قصد استعفا را داشته و رییس فدراسیون مانع از رفتن وی شده است. 

مانچینی در ادامه توضیح داد:"بند فسخ قراردادم در صورت عدم صعود به یورو را حذف نکردند در روز هفتم آگوست، وکیلم که همسرم است، پیامی به گراوینا فرستاد تا این بند را حذف کنند و به آنها اعلام کرد که اگر این بند حذف نشود، استعفا می دهم. "

مربی ایتالیایی گفت که پس از استعفایش با بی احترامی مواجه شده و در مورد بحث پیشنهاد عربستانی ها به خودش گفت :" انکار نمی کنم که پیشنهادی وجود داشت اما این دو شرایط مستقل از هم است و حالا نمی خواهم به هیچ چیز دیگری فکر کنم."

4125