ماجرای عیسی و سپاهان؛ مبلغ قرارداد نه، فرمت قراردادش مشکل دارد!

ماجرای عیسی و سپاهان؛ مبلغ قرارداد نه، فرمت قراردادش مشکل دارد!

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی سلیمی، مدیر تم سپاهان درباره وضعیت قرارداد عیسی آل کثیر مهاجم این تیم توضیحاتی را در برنامه فوتبال برتر مطرح کرد . 

به گزارش فوتبالی، عیسی آل کثیر مهاجم فصل گذشته پرسپولیس که برای این تیم گل‌های مهمی را به ثمر رساند و حتی با گل هنرمندانه‌اش در دربی برگشت مقابل استقلال ورق قهرمانی را به نفع تیمش برگرداند در تابستان با کلی کش‌وقوس فراوان سرانجام تصمیم گرفت تا پس از سه فصل حضور در جمع قرمزها از این تیم جدا شود و راهی یکی از اصلی‌ترین رقبای پرسپولیس در راه فتح جام شود.

عیسی آل کثیر که در کنار رضا اسدی از مهمترین بازیکنان جذب شده سپاهان در پنجره نقل و انتقالاتی هستند که هم حاشیه نداشتند و چگونگی نوع و رقم قرارداد آن‌ها بارها مورد ناخنک محافل ورزشی قرار گرفت.

اسدی که با عقد قراردادی ۲ ساله از تراکتور راهی سپاهان شد توانست برای تیمش در هفته نخست رقابت‌های لیگ ۲۳ بازی کند و حتی پایش به گلزنی هم باز شود اما ماجرا برای شماره ۷۲ اسبق قرمزها متفاوت است؛ عیسی قراردادش به خاطر مشکلاتی که سپاهان برای عدم رعایت سقف بودجه داشت توسط سازمان لیگ ثبت نشد تا حضورش در اولین بازی طلایی پوشان در برابر تراکتور منتفی شود و البته بازی کردن او با پیراهن سپاهان هم در لیگ جاری در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. 

در حالی که بسیاری از رسانه‌های ورزشی علت عدم ثبت قرارداد او را رقم بالای قراردادش می‌خواندند مهدی سلیمی، مدیر سپاهان با گفت ‌و گویی که دیشب در برنامه فوتبال برتر داشت 

 درباره این موضوع گفت"' قرارداد عیسی آل کثیر از نظر مبلغ مشکلی ندارد بلکه فرمت قراردادی او دچار ایراد است."

ادعایی که تا حدودی هم می‌تواند به رقم قرارداد او بازگردد؛ یعنی شاید مدیران سپاهان قصد این را دارند به مانند کاری که برای چند بازیکن دیگرشان انجام دادند بخشی از مبلغ به توافق رسیده با او را در قرارداد امسالش بگنجاند و الباقی را در قرارداد فصل بعدی‌تش قرار دهند!

حال با همه این تفاسیر باید ببینیم آل کثیر قراردادش ثبت خواهد شد و او از بازی‌های آینده در دسترس مورایس خواهد بود یا نه.

۹۰۹۸