رسمی؛ چلسی رکورد تاریخ نقل و انتقالات انگلیس را شکست

رسمی؛ چلسی رکورد تاریخ نقل و انتقالات انگلیس را شکست

پایگاه خبری فوتبالی - در این تابستان مدت ها بود که حرف و حدیث های زیادی پیرامون مویزس کایسدو، هافبک دفاعی برایتون وجود داشت و  در نهایت مقصد این بازیکن مشخص شده است.

به گزارش فوتبالی، لیورپول و چلسی دو تیمی بودند که به دنبال جذب کایسدو بودند. در حالی که به نظر می رسید لیورپول به جذب کایسدو نزدیک تر است، در نهایت چلسی این بازیکن را به خدمت گرفته است و خبر رسمی این انتقال منتشر شده است.

چلسی برای به خدمت گرفتن مویزس کایسدو رقم 115 میلیون پوند را به برایتون پرداخت کرده است و به این ترتیب رکورد گران ترین خرید تاریخ لیگ برتر انگلیس را شکسته است. آرسنال دکلان رایس را با رقمی حدود 105 میلیون پوند خریداری کرده بود و اکنون چلسی روی دست آرسنال زد. کایسدو قراردادی بلندمدت با چلسی بسته است و قرار است تا سال 2031 در خدمت آبی پوشان لندنی باشد. جالب این جا است که قرارداد کایسدو با چلسی یک بند تمدید قرارداد تا سال 2032 را هم در خود دارد و به این ترتیب کایسدو به مدت هشت سال یا 9 سال بازیکن چلسی خواهد بود.

مویزس کایسدو که اهل کشور اکوادور است در حال حاضر 21 سال سن دارد و باید دید که عملکردش در جمع آبی پوشان لندنی به چه شکل خواهد بود.

1471