بیشترین آمار پاس های بلند موفق در لیگ‌ برتر انگلیس متعلق به چه کسی است؟

بیشترین آمار پاس های بلند موفق در لیگ‌ برتر انگلیس متعلق به چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی- دو هافبک دفاعی گران قیمت لیگ برتر انگلیس بهترین آمار پاس های موفق بلند را به نام خود ثبت کرده اند.

به گزارش فوتبالی، مویسس کایسدو هافبک اهل اکوادور تیم چلسی در حال حاضر بالاترین میزان پاس بلند موفق را با آمار ۸۰.۸ درصد در لیگ برتر انگلیس در بین تمام بازیکنانی که حداقل یک پاس بلند در هر بازی (شامل ۱۹۸ بازیکن) را با موفقیت ارسال کرده اند، ثبت کرده است. این هافبک اکوادوری سابق برایتون که با رقمی گران قیمت به تیم چلسی ملحق شده در ابتدای دوران حضور خود در استمفوردبریج چندان بازیکن موفقی نشان نداد اما رفته رفته در تیم پوچتینو به یک مهره تاثیرگذار و محبوب هوادارن این تیم تبدیل شده است.

اما در رده دوم و بعدی این لیست نام هافبک اسپانیایی تیم منچسترسیتی یعنی رودری با آمار ۸۰.۶% به چشم می خورد. رودری که فصل گذشته گل اولین قهرمانی سیتیزن‌ ها را در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر در فینال به ثمر رساند امسال هم یکی از مهم ترین بازیکنان تیم پپ گواردیولا و یک مهره بدون جایگزین است که در تمامی رقابت ها دقت پاس بسیار بالا و‌ همچنین آمار توپ گیری بی نظیری را از خود به ثبت رسانده است.

حضور دو هافبک دفاعی موفق در این لیست نشان از اهمیت بازیکنان این پست در دنیای فوتبال دارد و دلیل این مسئله که چرا ستارگان این پست از زمین فوتبال جزو گران قیمت ترین چهره های فصل نقل و انتقالات به حساب می آیند.

۱۰۰۹