تیم ژاوی در گام اول لالیگا دو امتیاز از دست داد

تیم ژاوی در گام اول لالیگا دو امتیاز از دست داد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته اول از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و ختافه در ورزشگاه آلفونسو پرز شهر مادرید به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی بارسا و ختافه به تساوی بدون گل دست پیدا کردند.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا که قهرمان رقابت های فصل گذشته لالیگا است، در این فصل کار خود را با تساوی شروع کرد. آبی و اناری پوشان در زمین ختافه هر چه زدند به در بسته خورد و به این ترتیب نتوانستند در این بازی هر سه امتیاز را بگیرند و به گرفتن یک امتیاز بسنده کردند تا در همان گام اول دو امتیاز از رئال مادرید عقب بیفتند.

این بازی یک بازی پر برخورد بود و دو اخراجی داشت. در دقیقه 42، رافینیا بازیکن بارسا از زمین مسابقه اخراج شد و در دقیقه 57 هم جیمی ماتا بازیکن ختافه دو کارته شد و از زمین مسابقه بیرون رفت. همچنین ژاوی در این بازی از کنار زمین اخراج شد.

در فصل گذشته لالیگا هم بارسلونا از رئال مادرید در ابتدای فصل عقب افتاده بود اما در نهایت توانست جلو بزند و قهرمان رقابت های لالیگا شود. در رقابت های لیگ که یک ماراتن طولانی هستند نمی توان صرفا از روی یک بازی قضاوت کرد و باید دید که در هفته های آینده عملکرد تیم ژاوی هرناندز در لالیگا به چه شکل خواهد بود.

تماشای خلاصه بازی بارسلونا 0-0 ختافه

1470