از پوکر تا چسبیدن به نیمکت؛ یحیی به عبدی اعتماد ندارد!

از پوکر تا چسبیدن به نیمکت؛ یحیی به عبدی اعتماد ندارد!

پایگاه خبری فوتبالی- وقتی مهدی عبدی در اولین بازی تدارکاتی پرسپولیس در پیش فصل مقابل شمس آذر موفق به زدن 4 گل شد همه فکر می‌کردند عبدی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و این طور به نظر می‌رسید که عبدی قادر است در کنار شهاب زاهدی مشکل خط حمله پرسپولیس را حل کند.

به گزارش فوتبالی، غیر از این هم نمی‌شد فکر کرد. او در دقیقه 5 بازی با شمس آذر اولین گلش را زد و تا دقیقه 33 موفق به ثبت پوکر شد! اتفاقی که برای کادر فنی و هواداران پرسپولیس به شدت امیدوار کننده بود. اما پس از آن بازی اتفاق عجیبی افتاد. پرسپولیس 6 بازی تدارکاتی دیگر هم برگزار کرد ولی عبدی موفق به زدن حتی یک گل در این 6 بازی هم نشد. او فقط یک پاس گل در پیروزی 3 بر یک مقابل مس رفسنجان داد.

روند اتفاقات طوری پیش رفت که عبدی کم کم از دایره اعتماد کادر فنی خارج شد. در بازی با آلومینیوم، شهاب زاهدی و وحید امیری در خط حمله بازی کردند. وقتی هم زاهدی تعویض شد خبری از عبدی نبود و یحیی گل‌محمدی ترجیح داد تیمش بدون مهاجم تخصصی بازی کند.

دلیل افت و خیز زیاد عبدی در این مدت مشخص نیست اما ادامه پیدا کردن این وضعیت اصلا برای او خوب نیست. چرا که پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم خارجی است. با آمدن این مهاجم عبدی وضعیت عبدی از این که هست هم بدتر خواهد شد.

همیشه اتفاق بدتر هم می‌تواند بیفتد. لیست پرسپولیس جای خالی ندارد و برای جذب مهاجم خارجی، باید یک بازیکن بزرگسال از لیست فعلی خارج شود. در این صورت شاید یحیی تصمیم بگیرد یک مهاجم را از لیست تیمش خارج کند. گزینه‌ای که قطعا شهاب زاهدی نیست!

1359