حمایت هیات مدیره پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی

حمایت هیات مدیره پرسپولیس از یحیی گل‌محمدی

پایگاه خبری فوتبالی- هیات مدیره پرسپولیس در جلسه مشترک با یحیی گل‌محمدی از او حمایت و شایعات برکناری سرمربی قرمزها را رد کرد.

به گزارش فوتبالی،از دست دادن سه امتیاز دیگر و دومین باخت در چهار هفته، پرسپولیس را در وضعیتی کاملا بحرانی قرار داده و موجب شده بود تا ساعاتی پس از باخت مقابل هوادار شایعاتی درباره برکناری یحیی گل‌محمدی و اولتیماتوم به او برای 2 بازی آینده (نفت مسجد سلیمان و تراکتور) در برخی رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی شکل بگیرد.

 تیمی که تا چهار هفته قبل هشت امتیاز بیشتر از استقلال داشت، در همان چهار هفته دقیقا به همین میزان امتیاز از دست داد تا دیگر مدعی شماره یک قهرمانی نباشد و حالا هم‌امتیاز با آبی‌ها و با اختلاف 3 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول قرار دارد.

آنچه مشخص است تیم یحیی این روزها طراوت و سرحال بودن چند هفته قبل را ندارد. موردی که می‌توان آن را ناشی از عدم تمرکز سرمربی پرسپولیس در چند هفته گذشت و او به جای رسیدگی به مسائل فنی، بیشتر روی داوری و اعتراض به سوتهایی که علیه تیمش زده شده، زوم کرده است. البته که یحیی گل‌محمدی اعتقاد دارد کاری که او انجام می‌دهد، در اصل وظیفه مدیران این باشگاه بوده منتهی عدم پیگیری کافی از سوی درویش و همکارانش باعث شده که سرمربی پرسپولیس شخصا به دنبال گرفتن حق تیمش از داوران باشد.

اتفاق‌های بعد از بازی پرسپولیس و هوادار و انتقادهایی که از شاگردان یحیی گل‌محمدی صورت گرفت باعث شد که جلسه دیروز هیات مدیره پرسپولیس با حضور سرمربی این تیم برگزار شود. در این جلسه البته هیات مدیره قرمزها گلایه‌هایی از صحبت‌های گل‌محمدی پیش از بازی مقابل هوادار داشت اما در پایان رضا درویش و اعضای هیات مدیره حمایت قاطع خود را از سرمربی قرمزها انجام دادند.

حسین شهریاری رییس هیات مدیره پرسپولیس در گفت‌و‌گوی کوتاه با خبرنگار فوتبالی اعلام کرد هیچگونه اولتیماتومی به گل‌محمدی داده نشده و تمامی مواردی که روی سایت باشگاه قرار گرفته است مورد تایید تمامی اعضای هیات مدیره است.

با توجه به اینکه پرسپولیس فقط 3 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد و کماکان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود، هیات مدیره پرسپولیس، دلیلی برای اولتیماتوم به سرمربی‌اش نداشته و برای همین، یحیی، کماکان حمایت اعضای هیات مدیره باشگاهش را دارد.

7655