کاپیتان عالیشاه بالاتر از کریم باقری؛ رکوردی دیگر برای امید پرسپولیس!

کاپیتان عالیشاه بالاتر از کریم باقری؛ رکوردی دیگر برای امید پرسپولیس!

پایگاه خبری فوتبالی- امید عالیشاه کاپیتان این فصل پرسپولیس با حضورش در ترکیب این تیم برای تقابل با آلومینیوم اراک به رکورد ویژه بیشترین تعداد فصل بازی در پرسپولیس در تمامی ادوار لیگ برتر رسید. 

به گزارش فوتبالی، امید عالیشاه که فصل قبل به عنوان کاپیتان دو جام قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی را بالای سر برد و هم اکنون به صورت مشترک با مهدی ترابی بهترین پاسور قرمزها در تاریخ لیگ برتر است حالا به یک رکورد ویژه دیگر هم رسیده است . 

شماره ۲ محبوب پرسپولیسی‌ها که از ابتدای لیگ سیزدهم سرخپوش شد و به جز مقطعی که برای گذراندن خدمت سربازی در لیگ هفدهم راهی تراکتور شد پیراهن تیم دیگری جز پرسپولیس را بر تن نکرد حالا به طور کلی با احتساب لیگ بیست‌وسوم ۱۰ فصل فوتبالی می‌شود که برای قرمزها به میدان رفته است.

 عالیشاه که با پایان لیگ بیست‌ودوم در کنار کریم باقری با احتساب ۹ فصل حضور در لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس رکورددار بود حالا با انجام بازی مقابل آلومینیوم از اسطوره پرسپولیسی‌ها هم پیشی گرفته و خودش را به تنهایی به صدر این تالار مهم رسانده است.بازیکنی که اتفاقاً رکورددار بیشترین فصل حضور پیاپی در پرسپولیس هم محسوب می‌شود . 

جالب اینجاست که بعد از عالیشاه با ۱۰ فصل حضور، کریم باقری با ۹ فصل و مرحوم هادی نوروزی و سیدجلال حسینی با ۸ فصل بازی در پرسپولیس در جایگاه‌های بعدی قرار دارد و البته کمال کامیابی‌نیا پنجمین بازیکن با سابقه ادوار پرسپولیس با ۷ فصل حضور، پایین‌تر از این نفرات قرار دارد؛ بازیکنی که با جدایی‌اش در تابستان جاری کم حاشیه برای خود و پرسپولیس نداشت .

۹۰۹۸