گزارش ویژه/ واکاوی مشکلات منتظر محمد و استقلال؛ به زودی حل می شود!

گزارش ویژه/ واکاوی مشکلات منتظر محمد و استقلال؛ به زودی حل می شود!

پایگاه خبری فوتبالی- کاپیتان تیم امید عراق به دنبال آن است تا مشکل قراردادش با باشگاه استقلال حل شود.

به گزارش فوتبالی، بعد از برد استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته اول لیگ برتر بود که برای چندمین مرتبه در روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد منتظر محمد بازیکن تازه وارد این تیم منتشر شد. جالب اینجاست که این بار نه مسائل مربوط به لیست تیم استقلال و قوانین سقف بودجه، بلکه مباحث فنی به عنوان دلیل فسخ قرارداد ستاره عراقی عنوان شد. 

این روزها در فضای مجازی اخباری منفی درباره باشگاه استقلال و بیشتر مدیریت باشگاه، پمپاژ می شود که البته تعداد زیادی از این اخبار، خیلی زود تکذیب می شود. یکی از این خبرها که خود منتظر محمد آن را تکذیب کرد، مربوط به خبر فسخ قرارداد او با استقلال بود. محمد این بار هم - مانند دفعات قبلی – خیلی زود شایعه فسخ قراردادش را تکذیب کرد: «من از اخباری که خبر از  فسخ قرارداد من به خاطر سطح کیفی و فنی من داد شگفت زده شدم. چگونه یک باشگاه قرارداد یک بازیکن را به خاطر مسائل فنی در سه روز فسخ می کند؟»

نکته جالب دیگری که در این باره لازم است به آن اشاره شود، استوری مصطفی محمد برادر منتظر محمد بود که علت اصلی مشکل فعلی قرارداد او با استقلال را افشا کرد. بر اساس توضیحات برادر منتظر محمد، مبلغ قرارداد این بازیکن ۳۵۰ هزار دلار است و به دلیل محدودیت‌های خاص باشگاه استقلال در ثبت قرارداد بازیکنان جدید، مشکل فعلی بازیکن تیم امید عراق با آبی‌ها مالی است نه فنی. البته برادر منتظر محمد یادش رفته بود که به مدت زمان قرارداد اشاره کند و بسیاری فکر می کردند که این عدد برای یک فصل است. در حالیکه قرارداد طوری بسته شده که این عدد برای دو سال بسته شده است. گفته می شود استقلالی ها بندی در قرارداد او گذاشته اند که او برای فصل سوم هم می تواند در صورت رضایت باشگاه وکادرفنی از او، قراردادش را تمدید کند.

هر چند این استوری خیلی زود پاک شد اما خود منتظر محمد در صحبت‌هایش محتوای آن را تکرار و به نوعی تایید کرد: «فدراسیون فوتبال ایران برای باشگاه سقف بودجه تعیین کرده است و استقلال از این بودجه فراتر رفته است و به همین خاطر قرارداد من ثبت نشده است. این موضوع به فدراسیون فوتبال ایران و باشگاه استقلال مربوط می‌شود و به من ربطی ندارد.» البته به گفته این بازیکن عراقی باشگاه استقلال در تلاش است تا مشکل قرارداد او را حل کند و احتمالا منتظر محمد در بازی‌های بعدی برای استقلال بتواند به میدان برود. استقلال مطمئنا برای بازیکنان جدیدش جا باز خواهد کرد.

گزارش از پانیذ فرحناک

6442