ادعای رومانو؛ هری کین به بایرن مونیخ پیوست

ادعای رومانو؛ هری کین به بایرن مونیخ پیوست

پایگاه خبری فوتبالی - به نظر می رسد که کار انتقال هری کین، مهاجم انگلیسی تاتنهام به باشگاه بایرن مونیخ تمام شده است و تنها اعلام خبر انتقال رسمی این بازیکن باقی مانده است.

به گزارش فوتبالی، در این تابستان حرف و حدیث های زیادی پیرامون علاقه بایرن مونیخ به هری کین وجود داشت و در نهایت آن ها به سراغ جذب ستاره انگلیسی آمدند.

به گفته فابریزیو رومانو، کار انتقال هری کین به بایرن مونیخ تمام شده است. بایرن مونیخ با پرداخت مبلغ 100 میلیون یورو به تاتنهام این بازیکن را خریداری کرده است. 20 میلیون یورو هم به صورت اضافه در بند های مختلف قرارداد بایرن مونیخ و تاتنهام بر سر هری کین وجود دارد. هری کین قراردادی چهار ساله با بایرن مونیخ امضا می کند و به این ترتیب تا سال 2027 در خدمت باواریایی ها خواهد بود. او امروز راهی آلمان می شود و به زودی تست های پزشکی خود را پشت سر خواهد گذاشت.

هری کین در این تابستان مورد توجه رئال مادرید هم بود اما به نظر می رسد که مادریدی ها بیخیال این بازیکن شدند. رئال مادرید هم در حال حاضر نیاز به یک مهاجم نوک دارد.

بایرن مونیخ پس از رفتن لواندوفسکی اکنون یک مهاجم نام آشنای دیگر یعنی هری کین را در ترکیب خود خواهد داشت. کین در حال حاضر 30 سال سن دارد.

1471