رحمتی: بازیکنان استقلال با کمترین دریافتی در این گرما دویدند/ حضور ما کنار خط هماهنگ شده بود

رحمتی: بازیکنان استقلال با کمترین دریافتی در این گرما دویدند/ حضور ما کنار خط هماهنگ شده بود

پایگاه خبری فوتبالی-مربی تیم فوتبال استقلال درباره دلایل حضور زیاد دستیاران نکونام در کنار خط و توصیه به بازیکنان توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش فوتبالی، کیانوش رحمتی بعد از پیروزی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود. هوا هم خیلی گرم بود و رطوبت هوا خیلی زیاد. به هر حال نفت آبادان در یک ربع، 20 دقیقه اول بازی تیم خیلی خوبی بود، ولی رفته رفته تیم ما صاحب توپ و میدان شد و بچه‌ها خودشان را پیدا کردند. خوشبختانه موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و توانستیم به گل برسیم. در نیمه دوم نیز گل‌های بیشتری به ثمر رساندیم تا در نهایت به سه امتیاز بازی برسیم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که دلیل حضور زیاد رحمتی، نوازی و نکونام را در کنار زمین جویا شد، گفت: بله، این موضوع هماهنگ شده بود. آقای نکونام به ما این وظیفه را محول کرده بود که مراقب خط دفاع باشیم و به هیچ وجه عقب ننشینیم و تمرکز من و آقای نوازی بیشتر روی خط دفاع‌مان بود. در نهایت یک خسته نباشید به بازیکنان خودمان می‌گویم که با کمترین دریافتی که حتی از سال گذشته تسویه نشده است باغیرت در این گرما به عشق استقلال و هواداران دویدند و در نهایت توانستیم بازی را ببریم.

9098