عکس؛ پیراهن جدید رئال مادرید بر تن بلینگام، وینیسیوس و والورده

عکس؛ پیراهن جدید رئال مادرید بر تن بلینگام، وینیسیوس و والورده

پایگاه خبری فوتبالی - آدیداس رسما از پیراهن سوم رئال مادرید در فصل 24-2023 رونمایی کرد که به شکل عجیبی، رنگ پیراهن دوم و سوم رئال مادرید تقریبا مشابه است!

به گزارش فوتبالی، آدیداس امسال ترجیح داد که قید رنگ های غیرمنتظره نظیر نارنجی، سبز، صورتی یا قرمز را برای پیراهن سوم رئال مادرید بزند و از رنگ تیره برای ان استفاده کند که البته پیراهن دوم رئال که در بازیهای پیش فصل مورد استفاده قرار گرفت، تقریبا همین رنگ است.

وینیسیوس جونیور به عنوان ستاره اصلی رئال مادرید در تصاویر تبلیغات حضور دارد. این بازیکن امسال شماره 7 را به تن کرده است و ستاره اصلی رئال مادرید به شمار می رود. جود بلینگام که به گران ترین انتقال تاریخ رئال مادرید تبدیل شده است هم یکی از چهره های اصلی تبلیغات پیراهن است. 

رئال مادرید در فصل گذشته فقط کوپا دل ری را کسب کرد و به همین خاطر برای فصل جدید انگیزه های بالایی دارد تا بتواند جامهای مختلفی را کسب کند. در حقیقت رئالی ها هر چند که فصل را با کمبود بازیکن در خط حمله آغاز می کنند اما امید زیادی به خوسلو ماتو مهاجم 33 ساله خود بسته اند که به صورت قرضی از اسپانیول به خدمت گرفتند. البته در فاصله سه هفته تا پایان نقل و انتقالات تابستانی همچنان درها به روی جذب امباپه باز است.

4125