قول کاپیتان لیورپول به هواداران این تیم

قول کاپیتان لیورپول به هواداران این تیم

پایگاه خبری فوتبالی - ویرجیل فن دایک کاپیتان جدید لیورپول به هواداران این تیم قول داد که آن ها در فصل جدید برای قهرمانی در لیگ برتر انگلیس تلاش کنند.

به گزارش فوتبالی، لیورپول تقریباً حضوری فعال در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته. آن ها در ابتدا از شر بازیکنانی همچون الکس اوکسلید چمبرلین و نبی کیتا خلاص شدند و سپس الکسیس مک آلیستر قهرمان جام جهانی و دومینیک سوبوسلای را به خدمت گرفتند. البته جیمز میلنر و روبرتو فیرمینو نیز از این باشگاه رفتند، اما خروج فابینیو و جوردن هندرسون باعث شد تا نگرانی های هواداران لیورپول بیشتر شود و حالا آن ها فعالیت این باشگاه را زیر سوال برده اند.

به نقل از سایت گل، فن دایک به لیورپول اکو گفت: "نگرانی هواداران را درک می کنم، اما من انسانی منفی نیستم و سعی می کنم با دیدی خوب به مسائل نگاه کنم. اما وقتی بازیکنان زیادی همچون کاپیتان اول و دوم، باشگاه‌تان را ترک می کنند، باعث می شود مردم کمی نگران باشند. اما ما در پیش فصل خیلی خوب بازی کرده ایم. اگرچه گل های زیادی خورده ایم، اما بهتر خواهیم شد. فصلی طولانی در انتظار ماست و من به شما قول می دهم که لیورپول برای قهرمانی در لیگ خواهد جنگید."

4416