عکس بامزه رونالدو در تمرینات النصر با ژست خاص

عکس بامزه رونالدو در تمرینات النصر با ژست خاص

پایگاه خبری فوتبالی - النصر عربستان چهارشنبه از ساعت 18:30 قرار است در مرحله نیمه نهایی رقابت های جام باشگاه های عرب به مصاف تیم الشرطه عراق برود و باید دید که عملکرد النصری ها در این بازی به چه شکل خواهد بود و در نهایت آن ها موفق می شوند راهی فینال شوند یا خیر.

به گزارش فوتبالی، آخرین جلسه تمرینی تیم النصر عربستان پیش از رویارویی با تیم عراقی برگزار شد. کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصری ها هم در این تمرینات حضور داشت و خودش را برای بازی مقابل الشرطه عراق آماده کرد. رونالدو در حال حاضر بهترین گلزن این دوره از رقابت های جام باشگاه های عرب است.

صفحه رسمی باشگاه النصر عربستان در شبکه های اجتماعی، تصویر جالبی را از تمرین امروز النصر منتشر کرده است. در این تصویر می بینیم که کریستیانو رونالدو ژست جالبی گرفته است و دست های خود را رو به دوربین قرار داده است و به این ترتیب یک عکس بامزه را خلق کرده است. در حقیقت باشگاه النصر عربستان از برخی از بازیکنان خود فتوشات هایی به این شکل منتشر کرده است.

باید دید که عملکرد رونالدو مقابل الشرطه عراق به چه شکل خواهد بود. ستاره پرتغالی عملکرد خوبی در پیش فصل نداشت اما در بازی های جام باشگاه های عرب خوش درخشیده است.

1470