وارث جدید شماره 10 چلسی مشخص شد؛ شماره 9 نفرین شده همچنان خالی

وارث جدید شماره 10 چلسی مشخص شد؛ شماره 9 نفرین شده همچنان خالی

پایگاه خبری فوتبالی - باشگاه چلسی تایید کرد که میخایلو مودریک، پس از جدایی کریستین پولیسیچ، شماره 10 این تیم را بر تن خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم چلسی شماره پیراهن‌های بازیکنانش در فصل 2023-24 را به ثبت رساند و مشخص شد چندین بازیکن این تیم شماره‌های جدیدی را در فصل آینده بر تن خواهند کرد. مودریک که در ژانویه گذشته با انتقالی به ارزش 89 میلیون پوند از شاختار دونتسک، به آبی‌های لندن اضافه شد، در فصل جدید وارث شماره 10 چلسی خواهد بود و پس از کریستین پولیسیچ که به میلان پیوست، این شماره را در اختیار خواهد داشت. نیکولاس جکسون، خرید جدید چلسی نیز به جای شماره 9 چلسی که به اعتقاد بسیاری نفرین شده است، شماره 15 را بر تن خواهد کرد.

لوی کولویل، شماره 26 را انتخاب کرده است، شماره ای که طرفداران چلسی را به یاد اسطوره شان، جان تری می‌اندازد. نونی مادوئکه شماره 11 این تیم را بر تن خواهد داشت، اکسل دیساسی، مدافع جدید چلسی شماره 2 را پس از انتقالش از موناکو به این تیم برگزیده، کریستوفر انکونکو شماره 18 را خواهد پوشید، اوگوچوکو شماره 20، روبرت سانچز شماره 31 و رحیم استرلینگ نیز شماره 7 شیرهای لندن را در اختیار خواهد داشت.

باید دید که ستارگان جدید چلسی تحت هدایت پوچتینو، می‌توانند فصلی جدید را در تاریخ این تیم رقم بزنند یا اوضاع آن‌ها مانند فصل گذشته پیچیده خواهد بود.

2102