عکس؛ مدل موی جدید بازیکن اوکراینی چلسی

عکس؛ مدل موی جدید بازیکن اوکراینی چلسی

پایگاه خبری فوتبالی - میخایلو مودریک، بازیکن اوکراینی باشگاه چلسی در حال حاضر به دنبال این است که یک فصل بهتر را نسبت به فصل های قبلی که در چلسی داشته است، رقم بزند و باید دید که اوضاع در فصل پیش رو برای او به چه شکل پیش می رود.

به گزارش فوتبالی ، با آمدن انزو مارسکا به چلسی، میخایلو مودریک حالا انگیزه ویژه ای گرفته است که زیر نظر سرمربی جدید، عملکردش را بهبود ببخشد. این بازیکن که بیست و سه سال سن دارد، می تواند آینده درخشانی داشته باشد. در حقیقت مودریک یکی از بازیکنان آینده دار چلسی به حساب می آید.

میخایلو مودریک تا پیش از این یک مدل موی نسبتا بلند داشت. حالا در تصاویری که از او در اردوی تیم چلسی منتشر شده است، می بینیم که میخایلو مودریک مو های خود را تراشیده است و به این ترتیب با مو هایی بسیار کوتاه در حال آماده سازی خود برای فصل جدید است. او ظاهرش را برای شروع فصل جدید تغییر داده است.

مودریک توانایی بازی در پست های وینگر و هافبک هجومی را دارد. باید دید که آیا این بازیکن جایی در ایده های انزو مارسکا خواهد داشت یا خیر. چلسی در فصل های اخیر به هیچ عنوان عملکرد خوب و قابل دفاعی نداشته است و حالا مارسکا به دنبال ایجاد تحول در چلسی است.

1470