تن هاخ باز هم بازیکن می‌خواهد

تن هاخ باز هم بازیکن می‌خواهد

پایگاه خبری فوتبالی - اریک تن هاخ، سرمربی منچستر یونایتد، همچنان به دنبال فعالیت در پنجره نقل و انتقالاتی است و امیدوار است تا قبل از پایان پنجره نقل و انتقالاتی تابستان، دو بازیکن دیگر به تیمش اضافه شوند.

به گزارش فوتبالی، این تابستان تا به اینجای کار، پنجره نقل و انتقالاتی موفقی برای شیاطین سرخ بوده است که حاصل آن جذب میسون مونت، آندره اونانا، راسموس هویلوند و بازگشت جانی ایوانز بوده است.

اگرچه تن هاخ، دو بازیکن دیگر که طبق گزارش‌ها سفیان آمرابات از فیورنتینا و تادیبو، مدافع نیس هستند را به عنوان اهداف خود در نظر دارد.

آمرابات در طول این تابستان توسط شیاطین سرخ تعقیب می‌شده است اما هنوز پیشرفت چشمگیری درباره این انتقال، صورت نگرفته است.

تادیبو 23 ساله گزینه تن هاخ برای افزایش رقابت برای پست دفاع مرکزی تیمش است تا در کنار رافائل واران و لیساندرو مارتینز برای رسیدن به ترکیب اصلی بجنگد اما تا به حال پیشنهادی برای بازیکن سابق بارسلونا به ثبت نرسیده است. منچستر یونایتد در نظر دارد تا چند بازیکن خود را تا قبل از پایان پنجره تابستانی به فروش برساند و ممکن است که قبل از جذب ورودی‌های جدید، ابتدا تکلیف این بازیکنان مشخص شود. 

یونایتد آماده است تا در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، اجازه جدایی فرد، دونی فن د بیک، اسکات مک تامینی و هری مگوایر را صادر کند تا هزینه لازم برای جذب آمرابات و تادیبو را فراهم کند.

2102