پیام ترامپ برای انتقام از ستاره تیم زنان آمریکا

پیام ترامپ برای انتقام از ستاره تیم زنان آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا در صفحه اش در شبکه اجتماعی خودش یعنی "تروث سوشال" از مگان رپینو ستاره تیم زنان آمریکا انتقام گرفت.

به گزارش فوتبالی، رپینو پیش از این بارها از ترامپ انتقاد کرده بود و حالا که رپینو با خراب کردن پنالتی، زمینه ساز حذف تیم ملی کشورش از جام جهانی شد، نوبت  ترامپ بود که از او انتقام بگیرد و در پیامی بنویسد:"شوت خوبی بود، مگان. آمریکا را به جهنم فرستادی!"

تیم ملی زنان آمریکا در ضربات پنالتی مقابل سوئد حذف شد. ترامپ به جو بایدن رییس جمهور کنونی امریکا کنایه زد و نوشت که این شکست، نمادی از همه اتفاقاتی است که برای "ملت بزرگ" آمریکا در دوره رییس جمهوری او رخ داده و افزود:"بسیاری از بازیکنان ما عملا به دشمن کشور امریکا تبدیل شده بودند."

نرامپ در پیام خود نوشته است:" شکست شوکه کننده و کاملا غیرمنتظره تیم زنان آمریکا مقابل سوئد، کاملا نمادی از همه اتفاتی است که برای ملت بزرگ ما در دوران ریاست جمهوری جو بایدن رخ می دهد. خیلی از بازیکنان ما عملا به دشمن آمریکا تبدیل شده بودند. هیچ کشور دیگری چنین رفتاری یا حتی نزدیک به آن را نداشته است. بیداری یعنی ناکامی. شوت خوبی بود، مگان.آمریکا به جهنم می رود!"

در سال 2019 و در زمانی که آمریکا به قهرمانی جام جهانی زنان رسیده بود، اردوی این تیم حاضر نشد که به کاخ سفید برود و مگان رپینو خطاب به ترامپ گفته بود:" پیام تو شامل افرادی شبیه به من نیست."

4125