استقبال ضعیف از بلیت فروشی جام جهانی زنان

استقبال ضعیف از بلیت فروشی جام جهانی زنان

پایگاه خبری فوتبالی- درحالیکه مسابقات جام جهانی فوتبال زنان از روز ۲۹ تیر به میزبانی مشترک نیوزیلند و استرالیا شروع خواهد شد، خرید بلیت این رقابتها با اقبال چندانی از سوی مردم نیوزیلند همراه نشده است.

به گزارش فوتبالی، "جان پترسون" مدیر اجرایی جام جهانی زنان در نیوزیلند در گفت و گو با رادیو این کشورگفت: «در حالی که ورزشگاه ها و امکانات جانیی آماده هستند اما موضوعی که دغدغه من است، استقبال نیوزیلندی ها از این رویداد است که بتوانند از این فرصت بهترین استفاده را ببرند.»

به گفته پترسون قیمت بلیت های جام جهانی زنان در نیوزیلند از ۱۰ دلار نیوزیلند برای کودکان و ۲۰ دلار نیوزیلند (معادل ۱۲ دلار آمریکا) برای بزرگسالان  شروع می شود که ارزان تر از قیمت بلیت سینما در این کشور است! 

در حالی که بازیهای تیم ملی آمریکا (مدافع مقام قهرمانی) در نیوزیلند انجام خواهد شد، به نظر می رسد بازیهای این تیم با بیشترین استقبال از سوی تماشاگران همراه بوده است. بنابر آمار غیر رسمی، از مجموع ۵۵۰ هزار قطعه بلیت بازیهای مختلف جام جهانی زنان در نیوزیلند تنها ۲۲۰ هزار قطعه بلیت به فروش رفته که آمار امیدوارکننده ای نیست. مقامات برگزاری جام جهانی زنان در این کشور امیدوار هستند در روزهای باقی مانده تا شروع این مسابقات ، استقبال بیشتری از بلیت فروشی این رویداد انجام شود.

۱۹۷۹