برد النصر مقابل تیم مراکشی با گلزنی رونالدو

برد النصر مقابل تیم مراکشی با گلزنی رونالدو

پایگاه خبری فوتبالی - در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های جام باشگاه های عرب، النصر عربستان به مصاف تیم الرجا کازابلانکای مراکش رفت و در این بازی النصری ها موفق شدند با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسند و راهی مرحله بعدی رقابت ها شوند.

به گزارش فوتبالی، در این بازی کریستیانو رونالدو عملکرد خوبی داشت و موفق شد در دقیقه 19 این بازی، گل اول تیمش را با یک ضربه محکم به ثمر برساند و به درخشش ها و گلزنی های خود در بازی های اخیر ادامه بدهد. با حذف شدن الاتحاد عربستان و کریم بنزما از رقابت های جام باشگاه های عرب، اکنون فرصت مناسبی در اختیار النصر و رونالدو است تا در رقابت های جام باشگاه های عرب به قهرمانی برسند. هر چند که یک مدعی قدرتمند مثل الهلال عربستان هم هنوز در این رقابت ها حضور دارد.

دیگر گل های النصر عربستان را در این بازی سلطان الغنام و سکو فوفانا به ثمر رساندند. تک گل الرجا کازابلانکا هم یک گل به خودی بود که عبدالله مادو وارد دروازه خودشان کرد.

در هر صورت باید دید که شرایط برای شاگردان لوییس کاسترو در این تورنمنت به چه شکل پیش خواهد رفت و رونالدو اولین جام این فصلش را در ادامه مسیر به دست می آورد یا خیر.

تماشای گل رونالدو به الرجا

1470