عکس گرفتن جورجینا از پسر رونالدو و دوستانش پس از برد النصر

عکس گرفتن جورجینا از پسر رونالدو و دوستانش پس از برد النصر

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته النصر عربستان موفق شد در ورزشگاه خانگی خودش با نتیجه دو بر صفر الفیحای عربستان را شکست بدهد و به این ترتیب راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

به گزارش فوتبالی ، در این بازی کریستیانو رونالدو گل دوم النصری ها را به ثمر رساند و روی پیروزی تیمش تاثیر گذار بود. جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو و کریستیانو رونالدو جونیور، پسر بزرگ کریس رونالدو برای تماشای این دیدار به ورزشگاه رفته بودند و به این ترتیب شاهد درخشش کریستیانو رونالدو بودند.

پس از این بازی، جورجینا رودریگز از رونالدو جونیور در کنار دوستانش عکس یادگاری گرفت. پسر رونالدو در حال حاضر در آکادمی النصر عربستان توپ می زند و به دنبال این است که در آینده تبدیل به یک بازیکن بزرگ مثل پدرش شود. پسر رونالدو در آکادمی النصر دوستانی پیدا کرده است و با آن ها به تماشای بازی های النصر می رود و درخشش کریستیانو رونالدو را نگاه می کند.

رونالدو جونیور در حال حاضر در آستانه 14 سالگی قرار دارد و فاصله زیادی تا رسیدن به سطح جوانان و بزرگسالان ندارد. در حال حاضر می بینیم که بازیکنان شانزده ساله مثل لامینه یامال در بارسا به طور فیکس بازی می کنند.

1471