عکس؛ ورود مسی و بوسکتس به دالاس آمریکا

عکس؛ ورود مسی و بوسکتس به دالاس آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - اینتر میامی قرار است در بازی بعدی خود در رقابت های لیگز کاپ، ساعت پنج بامداد فردا ( دوشنبه 16 مرداد 1402 ) به مصاف تیم اف سی دالاس آمریکا برود و همین قضیه موجب شده است تا بازیکنان و اعضای کادر فنی این تیم به دالاس سفر کنند.

به گزارش فوتبالی، اینترمیامی در این تابستان تغییرات چشمگیری در ترکیب خود داشت. این تیم لیونل مسی و سرخیو بوسکتس را در ابتدا جذب کرد و جوردی آلبا هم در ادامه به آن ها اضافه شد. لیونل مسی پس از به پایان رسیدن قراردادش با پی اس جی تصمیم گرفت که راهی اینتر میامی شود و به طور کلی فوتبال اروپا را ترک کند. از سوی دیگر بوسکتس هم با به پایان رسیدن فصل 2022/23 تصمیم گرفت که دیگر در بارسا حضور نداشته باشد و راهی اینتر میامی شد. آلبا هم تصمیمی مشابه با بوسکتس گرفت.

مسی و بوسکتس از زمان حضور در بارسلونا دو دوست صمیمی هستند و این صمیمیت همچنان میان آن ها وجود دارد به طوری که می بینیم در سفر های اینتر میامی این دو بازیکن در کنار هم هستند. در اولین بازی مسی در اینتر میامی هم وقتی که مسی هنوز روی نیمکت نشسته بود، در کنار سرخیو بوسکتس نشسته بود.

مسی و بوسکتس به همراه سایر هم‌تیمی های خود راهی دالاس آمریکا شده اند و باید دید که عملکرد آن ها مقابل تیم اف سی دالاس به چه شکل خواهد بود.

1470