ساندویچی که در اولدترافورد، با بیش از 200 هزار تومن به طرفداران فروخته می‌شود!

ساندویچی که در اولدترافورد، با بیش از 200 هزار تومن به طرفداران فروخته می‌شود!

پایگاه خبری فوتبالی – ساندویچی که به عنوان یک پنینی پنیری در ورزشگاه اولدترافورد به فروش رفته و تصویرش در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است، توسط طرفداران فوتبال، "شرم آور" نامیده شد.

به گزارش فوتبالی، شیاطین سرخ در روز شنبه و یک هفته مانده به آغاز فصل جدید لیگ جزیره، در ورزشگاه اولدترافورد میزبان تیم لانس فرانسه بودند که یک طرفدار تصمیم گرفت تا با یک پنینی پنیری، از خودش پذیرایی کند و 3.5 یورو برای آن پرداخت کرد.

در این بین تنها یک مشکل وجود داشت و آن این بود که پنینی خریده شده تنها یک دانه نان بود و باید تمام تلاشتان را برای پیدا کردن پنیر داخل آن به کار می‌بردید. پس از اینکه این تصویر در شبکه‌های اجتماعی پخش شد، طرفداران برای پاسخ به این ساندویچ "شرم آور" معطل نکردند.

یک هوادار در واکنش به این تصویر در توییتر نوشت:" مرد، هزینه‌های خرید هویلند و اونانا به اونا خیلی فشار آورده."

دیگری گفت:" غذاهای اولدترافورد واقعا وحشتناکه، گرون و مونده است، وقتی قبلا به اونجا می‌رفتم، هیچوقت غذامو از اونجا نمی‌گرفتم. باید هم اینطوری باشه چونکه گلیزرها همه چیز باشگاه رو به غارت بردند."

نفر سومی هم گفت:" تقریبا دو دقیقه کامل زمان برد تا بفهمم که این فقط نون تنها نیست."

عصر دیروز اولدترافورد قرار بود که بی نقص باشد و نوید فصلی خوب را به هواداران بدهد، ستاره جدید این تیم، راسموس هویلند نیز همان روز در اولدترافورد معارفه شد اما به نظر می‌رسد طرفداران همچنان از خاندان گلیزر، مالکان فعلی این باشگاه دل پری دارند و خواستار جدایی آن‌ها از باشگاه محبوبشان هستند.

2102